کشتی قهرمانی جهان – فرانسه؛

الیاسی به دیدار رده بندی رسید/ مردانی و قادریان حذف شدند

کدخبر: 2111413

رقابتهای چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان با راهیابی محمد الیاسی به دیدار رده بندی و حذف دو نماینده از کشورمان در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با مصاف مدعیان چهار وزن دوم از ظهر امروز سه شنبه در شهر پاریس فرانسه آغاز شده که عملکرد نمایندگان ایران تا این مرحله از رقابتها به شرح زیر است:

در وزن ۶۶ کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد. وی در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی دنیس دامیانکوف از اوکراین را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما مقابل ماتیوس برناتک از لهستان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۵۹ کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست فیروز توختایف از ازبکستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل همت رستم از ترکیه با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید، اما در دور سوم مقابل کیم سئونک هاک از کره جنوبی با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مردانی هم از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان در یک کشتی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال وی راهی گروه بازنده ها شد. قادریان در این گروه مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه ۳ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مورات رومانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، قوره جیلی هم به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه متیو لورنتز از فرانسه را ۵ بر صفر شکست داد و باید در مرحله بعد با میکولا کوچمی از اوکراین مبارزه کند. قوره جیلی در صورت پیروزی بر این حریف باید در دیدار رده بندی به مصاف آکوستا از شیلی برود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: