نمی‌دانم چرا منصوریان متوجه مشکلات استقلال نمی‌شود؟!

بیانی:هواداران تحمل ندارند که تا سال ۱۴۰۳ صبر کنند/ منصوریان به شرطی باید بماند که فکر جدیدی داشته باشد

کدخبر: 2111458

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران تحمل ندارند که تا سال ۱۴۰۳ صبر کنند ضمن اینکه در طرف مقابل پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد که این امر ناراحتی هواداران را مضاعف می‌کند.

شاهین بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 2 بر صفر استقلال برابر پدیده اظهار داشت: به نظر من استقلال اصلا خوب بازی نکرد آبی پوشان غیر از بازی با تراکتورسازی در سایر مسابقات نمایش خوبی نداشتند و فکر می کنم مشکلاتی وجود دارد که کادر فنی باید بیشتر در جریان آنها باشد تا بتوانند آنها را برطرف کند.

وی ادامه داد: هرچند که استقلالی ها در طول 90 دقیقه مالکیت توپ را داشتند اما نتوانستند از این برتری خود استفاده کنند. به نظر من استقلال از نظر فنی مشکل دارد و هنوز شکل تیمی خودش را پیدا نکرده است. در چند بازی اخیر کادر فنی استقلال سیستم های مختلفی را در زمین پیاده کرد و این نشان می دهد که استقلال از نظر فکر تیمی مشکل دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال سال گذشته مشکل داشت اما حداقل در هر مسابقه گل هم می زد، اما حالا مشکل بزرگی دارد و در بازی هایی که در تهران هم انجام می شود نمی تواند گلزنی کند. زدن یک گل در 5 مسابقه آمار بسیار بدی است؛ ضمن اینکه بازی گرفتن از جباروفی که سال قبل نشان داد نمی تواند به استقلال کمک کند هم سودی ندارد. استقلال نیمکت خوبی دارد و نمی دانم چرا باز هم منصوریان از بازیکنی مانند جباروف استفاده می کند. نمی دانم چرا منصوریان متوجه مشکلات استقلال نمی شود.

بیانی درخصوص شعار هواداران علیه کادر فنی استقلال عنوان کرد: تماشاگران حق دارند که ناراحت و عصبی باشند ، منصوریان هم شانس دارد و هم سال گذشته و امسال خیلی از او حمایت شد. فکر می کنم با شرایط کنونی تنها بدست آوردن یک جام می تواند تماشاگران را ارام کند اما با این شرایط طبیعی است که شانس قهرمانی از دست می رود هر چند که هنوز برای صحبت کردن در این خصوص زود است.

وی در ارتباط با اینکه منصوریان گفته تا سال ۱۴۰۳ استقلال بهترین تیم آسیا می شود، گفت: هواداران تحمل ندارند که تا سال 1403 صبر کنند ضمن اینکه در طرف مقابل پرسپولیس هم خوب بازی می کند و نتیجه می گیرد که این امر ناراحتی هواداران را مضاعف می کند. استقلال امسال باید حداقل یک جام بگیرد تا شرایطش کمی بهتر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد:منصوریان باید حمایت شده و به کارش ادامه دهد اما به شرطی که فکر جدیدی داشته باشد و بتواند تحول ایجاد کند تا استقلال شکل تیمی اش را بدست آورد. به عقیده من تنها راه خروج از بحران برای استقلال جابجایی چند مهره است.امیدوارم استقلال زودتر این بحران را پشت سر بگذارد و بتوانیم استقلال واقعی را ببینیم چرا که به عقیده من این تیم پتانسیل و مهره های خوبی برای قهرمان شدن دارد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: