با این نتایج به آینده کشتی فرنگی امیدوارم شدیم

اسفندیاری‌فر: خوشحالیم اعتمادمان به جوانان نتیجه داد/ با این تیم تا المپیک بعد موفق می‌شویم

کدخبر: 2111468

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با این نتایج به آینده کشتی فرنگی امیدوارم شدیم و با این نفرات برای چندین سال کشتی فرنگی ایران بیمه خواهد شد.

مهرداد اسفندیاری فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمان جهان گفت: خوشحالم که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدیم؛ برای اولین بار در تاریخ با 6 فرنگی کاری که تجربه حضور در میدان جهانی را نداشتند عازم مسابقات شدیم.

وی ادامه داد: نتایج قابل قبولی کسب کردیم و تمام بچه ها خوب بودند. خوشحالیم اعتمادی که به جوانان کردیم جواب داد. الیاسی سال گذشته در چنین زمانی در جوانان جهان پنجم شده بود، اما امسال در رده بزرگسالان برای مدال برنز می جنگد که نشان می دهد رشد کرده و اعتماد به نفس پیدا کرده است.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: حسین نوری چندین قهرمان بزرگ را شکست داد و ثابت کرد شایسته این مدال و عنوان بوده است. گرایی 2 عنوان دار المپیک و جهان را شکست داد و به او امیدوار شدیم.

اسفندیاری فر خاطر نشان کرد: با این نتایج به آینده کشتی فرنگی امیدوارم شدیم و برای چندین سال کشتی فرنگی ایران بیمه خواهد شد که می توانیم با اعتماد به این نفرات در المپیک آینده موفق باشیم. تمام تلاش ما این است بتوانیم با میدان دادن به چنین جوانانی گام در مسیر پیشرفت کشتی فرنگی بگذاریم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: