کمدی «درخونگاه» با ترسیم فضایی امیدبخش به تماشاگر احترام می‌گذارد

کدخبر: 2111718

نمایش «درخونگاه» به کارگردانی عبدالرضا اکبری یک کمدی شاد است که به تماشاگر احترام می‌گذارد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ نمایش «درخونگاه» یک کمدی شاد است که با ترسیم فضایی روشن و امیدبخش، به تماشاگر احترام می گذارد.

کریم اکبری مبارکه بازیگر تئاتر، پس از تماشای نمایش «درخونگاه» به کارگردانی عبدالرضا اکبری گفت: عبدالرضا اکبری را باید از پیشکسوتان تئاتر طنز دانست. شاید کمتر کسی بداند که سابقه او در تئاتر طنز به قبل از انقلاب اسلامی باز می گردد. او به همراه جواد انصافی و محمود بصیری در تئاتر کمدی بسیار فعال بود. «درخونگاه» شاید اولین نمایش کمدی او بعد از گذشت حدود چهل سال باشد و به نوعی می توان گفت که عبدالرضا اکبری با این نمایش به خاستگاه و علایق دیرینه اش بازگشته و ادای دین کرده است.

این بازیگر تئاتر و سینما افزود: خود من از جمله تماشاگرانی هستم که به سختی می شود صدای خنده ام را شنید و آسان نمی خندم؛ اما نمایش «درخونگاه» موقعیت هایی دارد که تماشاگر را به قهقهه می اندازد و شادی آفرین است.

وی با اشاره به داستان نمایش توضیح داد: گرچه شاکله کلی نمایش، از داستان «داش آکل» اقتباس شده است اما عبدالرضا اکبری به خوبی توانسته از آن فضای تیره و ناامیدکننده داستان هدایت، فاصله بگیرد و با خلق موقعیت کمدی، داستانی مفرح، روشن و لذت بخش را به تماشاگران عرضه کند.

مبارکه در پایان خاطرنشان کرد: «درخونگاه» از بازیگران توانمندی بهره گرفته و همراه با کارگردانی خوب، اثری در خور احترام و دوست داشتنی است و جا دارد به گروه اجرای این نمایش خسته نباشید بگویم.

شایان ذکر است؛ نمایش «درخونگاه» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری تا 10 شهریور ماه ساعت 19:30 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: