گالری‌هایی که در هفته اول شهریور ماه میزبان هنرمندان است

کدخبر: 2111719

مراجعه به گالری‌های هنری پیشنهاد مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و کسب آرامش روحی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می شود. برای همین پیشنهاد گالری گردی را در طول هفته برای شما داریم. گالری های مختلفی در طول هفته برپا می شوند و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می پردازیم:

نگارخانه آوا:

مصطفی خانوردی و منصوره کلهری، هنرمندانی هستند که آثار خود را در این گالری از 3 تا 8 شهریور ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه آوا مراجعه کنند. تلفیق هنر سنتی و مدرن، از دیروز تا امروز، نقش رنگ ها و خطوط را در ساز زمان زمزمه می کند پیوند رنگ، با تبار آریایی و مفهوم سنت افکاری در شکوه پارسیان با رنگ و بوم....این گواه های آرام سخن از تبار و شکوه پارسی و مفهوم سنت افکاری ایران زمین در مجموعه سایه ها برگزار می شود.

نگارخانه نقش جهان:

نمایشگاه گروهی آبرنگ «دختران نقش جهان» جمعه 3 شهریور ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح می شود. این گالری تا 8 شهریور ماه سال جاری برپاست. «مريم باشوكي»، «ملیکا سادات حسینی» و «آتنا باشوکی» سه هنرمندی هستند که کارهای آبرنگ خود را در این نمایشگاه «دختران نقش جهان» عرضه می کنند.

نگارخانه مهروا:

نمایشگاه گروهی عکس به کوشش هوفر حقیقی و با عنوان «موزه میهن پرستی» از سوم لغایت سیزدهم شهریور ماه در گالری مهروا برگزار می شود. مهروا آروین آریا ابوالحسنی، مریم تخت کشیان، مسعود ثابت زاده، محمد خضری مقدم، شیرین رضایی، زروان روح بخشان، علیرضا زنگی آبادی، پویا صدقی، گلناز طاهری، امین طلاچیان، حنا روشنی، الهه عبدالله آبادی، المیرا علی اکبری، مهران فرید، فرزانه قدیانلو، آرش کریمی، مهرداد میرزایی، محمدرضا نوربخش، میلاد هوشمندزاده، هاله هاشمی، پیمان یزدانی و مهشاد مهاجر هنرمندانی هستند که آثار خود را در این گالری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه مهروا مراجعه کنند.

نگارخانه آتشزاد:

مجموعه ای از نقاشی های آبرنگ استاد محمدرضا آتشزاد با عنوان «لذت زندگی» در نگارخانه آتشزاد در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد. این نمایشگاه از 3 تا 12 شهریور ماه سال جاری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه آتشزاد مراجعه کنند.

گالری نات:

شیدا قلی پور آثار خود را در این گالری از 3 تا 11 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نات مراجعه کنند. زن از دغدغه های طولانی زندکی نقاشانه شیدا قلی پور است که در این فراز و نشیب، نقاش آخرین دستاوردش را به نمایش درآورده است. تجربه های او در صیقل دادن دل مشغولی هایش قابل تحسین است.

گالری ابد:

هادی عرب نرمی، حسین علی عسگری، هادی محب علی، هیربد همت آزاد، سیاوش امیری راد، پرستو پرنور و رضا تائبی هنرمندانی هستند که آثار خود را در این گالری از 3 تا 17 شهریور ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ابد مراجعه کنند.

گالری ایوان:

اکبر نعمتی آثار خود را از 3 تا 10 شهریور ماه سال جاری در این گالری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایوان مراجعه کنند. این گالری روزهای شنبه تعطیل است.

گالری نگاه:

بنفشه احمدزاده، پریسا پرورش، علیرضا جوادی، حجت حسینی، صحرا تقی پور، نگار ذنوبی، نداشاه حسینی، فرناز شعار، مسعود عسگری، سمیه فعال، آذرخش فراهانی، مریم قادری، عظیم مرکباتچی، احمد مرادی، افسانه مظفرنژاد، اسماء نجفی، علی مقدم، مریم مقدم، فریناز نصیرپور، امیرعلی ایزدی، نازلی عباسی، مینا سنگرگیر و مژده عبدالهم جانی هنرمندانی هستند که آثار خود را در این گالری از 3 تا 22 شهریور ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نگاه مراجعه کنند.

نگارخانه آرته:

نیروان رضایی آثار خود را در این گالری از 3 تا 12 شهریور ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری آرته مراجعه کنند.

نگارخانه شمس:

نمایشگاه «حراج آثار هنری» گالری شمس، روز جمعه سوم شهریور ماه 1396 با آثار 44 هنرمند افتتاح می شود و تا 10 شهریور ماه سال جاری برپاست. آثار گردآوری شده در این نمایشگاه شامل آثار نقاشی، مجسمه، خوشنویسی و نقاشی خط و عکس از 300 هزار تا سه میلیون تومان قیمت گذاری شده است. آثاری از: احمد اسفندیاری، صادق تبریزی، ناصر اویسی، کامبیز درمبخش، جمشید سماواتیان، بهرام دبیری، پروانه اعتمادی، بهمن بروجنی، بیوک احمری، شهره امیراحمدی، فیروزه بختیاری، یاسمن بازارگان، مجتبی تاجیک، علی جمشیدی، گلبن جمشیدی، محسن حجازی، امید خاکباز، علی دقیق، سعید رضوانیان، حمیده رضوی، فرزانه رادمهر، علی روستاییان فرد، امیر رحیمی، علیرضا سعادتمند، سپیده شاه حسینی، الهه صالح، علی عابدینی، رضا عابدی، امیر فارسیجانی، حامد قصری، منوچهر موغاری، فرامرز مختارپور، کامبیز مکری، احمد مقدسی، همایون موسوی، کیوان مکری، امیر مافی بردبار، میشا میر، هانی نجم، مهدی نبوی، وارطانیان، هاکوپیان، ترمه یعقوبی و Marie Pierre به فروش می رسد.

گالری فردا:

لیلا اسکندری، سمیرا اسکندرپور، محجوب باصری، مریم پور بصیر، فرهاد توکلی، مهسا توکلی لارستانی، سوسن جدیدی، نسرین جعفری، مریم حسینی، علی حیدریان، الهام حیدری، صهباء حسینی نیا، ماندانا خدابخشی، المیرا رستمی، شیما زارعی، آزاده دانش (حاجی سلیمی)، محمدجواد صدری کرمی، راضیه شریفی، شیوا عزیزخانی، محمدعلی عدیلی، کیانا عقابیان، سارا غلامی، عاطفه غلامی، شیوا فاتحی، عطیه فرجی، نساء فرجی، مریم فرد، سمیه فروغی، مهسا قهرمانی، سحر کاکاوند، سودابه لطف پور، فرزانه نبیلی و زهرا یارمحمدی آثار خود را در این گالری از 3 تا 9 شهریور ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری فردا مراجعه کنند.

گالری دنا :

بابک حقی آثاری از ایمان ایران نژاد، سپهر زند، مرضیه شاد، فرشته شادی، امیر شلمانی، فرهاد قشقایی، مهسا کریمی، عطا محمدی، محمد مستان دهی و آرش میرمحمدی آثار خود را در این گالری از 3 تا 13 شهریور ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دنا مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: