برنامه‌های شبكه دو سیما به مناسبت عيد غدير خم

کدخبر: 2115569

شبكه دو سيما به مناسبت عيد غدير خم، ویژه‌برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ؛ برنامه «كوی محبت» كه با حضور آیت الله محمد حسین قزوینی به واقعه بزرگ عید غدیر خم می پردازد، جمعه 17 شهریور ساعت 20 و 23 از این شبكه پخش می شود.

این برنامه به تهیه كنندگی سید مصطفی موسوی علاوه بر انعكاس حضور میلیونی مردم در نجف و گزارش هایی از حال و هوای عید غدیر خم در این شهر، مخاطبان خود را با معارف اهل بیت (ع) آشنا خواهد كرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در برنامه «آیینه خانه» درباره واقعه غدیر خم و شأن والای این عید مبارک برای بینندگان به بیان صحبت هایی می پردازد و ادامه بحث هفته گذشته را پی خواهد گرفت. این برنامه كه با هدف اصلاح سبك زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج؛ تهیه شده پاسخ به پرسش های بینندگان را نیز در دستور كار دارد و جمعه 17 شهریور ساعت 12 روانه آنتن خواهد شد.

«باغ ملی» عنوان برنامه دیگر این شبكه به مناسبت عید غدیر خم است كه جمعه ساعت 21 روانه آنتن می شود. این برنامه به تهیه كنندگی احسان ارغوانی و اجرای پدرام كریمی كاری است از گروه اجتماعی فرهنگی كه در ویژه برنامه های خود میزبان كارشناسان مذهبی و چهره های مختلف عرصه های خوانندگی، بازیگری، آهنگسازی و ... است.

جنگ شبانه «باغ ملی» در بخش های مختلفی به همراه مستندهایی ویژه عید غدیر خم و جاذبه های گردشگری ایران تقدیم بینندگان خواهد شد.

فیلم سینمایی «جای امن» ساعت 30: 00 بامداد جمعه روانه آنتن خواهد شد. این فیلم با كارگردانی مجتبی راعی از حضور بازیگرانی چون حسین یاری ، محمود پاک نیت ، زنده یاد حسن جوهرچی، سودابه آقاجانیان، فرانك آراسته جو، فریبرز سمندرپور و ... بهره می برد.

فیلم سینمایی «تصور كن» نیز جمعه ساعت 17:30 از این شبكه پخش خواهد شد. این فیلم یک درام خانوادگی محصول 2012 لهستان است.

«كلیک» عنوان فیلم سینمایی دیگری است كه جمعه ساعت 23 برای مخاطبان شبكه دو سیما پخش می شود. این فیلم با فضایی فانتزی بیانگر اتفاقات جالبی است كه برای شخصیت اصلی این فیلم رخ می دهد.

همچنین شنبه 18 شهریور ماه مصادف با عید غدیر خم، فیلم سینمایی « پینوكیو » محصول 2015 لهستان در ساعت 17:30 به مخاطبان این شبكه تقدیم می شود و ساعت 23 فیلم «پلیس فروشگاه 2» محصول 2015 با پیرنگی طنز از شبكه دو سیما به نمایش درخواهد آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: