بهادری مطرح کرد:

محدودیت رانندگی در شب باید قانونی شود

کدخبر: 2116407

نایب رییس کمیسیون عمران گفت: محدودیت رانندگی با وسایل حمل ونقل عمومی در شب ضروری است،امری که باید از سال‌ها قبل تبدیل به مصوبه و در نهایت اجرایی می شد.

هادی بهادری نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه استاندارد شدن جاده ها در کشور هزینه بر است، اظهار کرد: با 4 و 6 بانده شدن بزرگراه ها بخشی از مشکلات برطرف می شود اما تا آن زمان باید اقدامات لازم را برای ایمنی شدن جاده ها انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از این اقدامات فرهنگ سازی در رانندگی به ویژه برای رانندگان وسایل حمل ونقل عمومی است، افزود: افزایش نظارت بر رانندگان و دقت در انتخاب رانندگان اصلح باید در اولویت برنامه های مسئولان بخش راهداری باشد.

نایب رییس کمیسیون عمران گفت: در حادثه اخیر اتوبوس دانش آموزان مشکلات زیر ساختی تنها عامل نبود، بلکه بی تجربگی راننده نیز در وقوع آن حادثه نقش اصلی را ایفا کرد.

بهادری تصریح کرد: محدودیت رانندگی با وسایل حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس در شب ضروری است، امری که باید از سال ها قبل تبدیل به مصوبه و در نهایت اجرایی می شد.

وی در خاتمه یادآور شد: محدودیت های رانندگی یک موضوع مدیریتی است که از سال ها قبل باید در شورای عالی بررسی می شد، ولی متاسفانه تا کنون تبدیل به مصوبه یا قانون نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: