لحظه به لحظه با بورس:

کاهش شاخص بورس در آغاز معاملات

کدخبر: 2116693

شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۹۲.۲۴۴ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۴۳۰ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۹۲.۲۴۴ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۴۳۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۹۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۸ میلیون ریال سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد، کگل، ومعادن، فخوز، فاسمین با روند نزولی و نماد خساپا با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۴۰ واحد کاهش به پله ۹۴۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۴۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۲ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص در جریان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۶.۴۰۲ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۲۷۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۱۷ میلیون ریال سهم طی ۲۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد، کگل، فخوز، خودرو، شپنا با روند نزولی و نماد جم با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۴ واحد کاهش به پله ۹۴۴ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۱ میلیون سهم طی ۳۱ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۶۳.۴۱۹ واحدی به پله ۸۳ هزار و ۲۵۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۰۳ میلیون ریال سهم طی ۳۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد، کگل، فخوز، خودرو، شتران با روند نزولی و نماد همراه با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۱۰.۵ واحد کاهش به پله ۹۴۳ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۸۰ میلیون سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: