سیروس دین‌محمدی:

به عنایتی گفتم زودتر گیر من می‌افتادی پانصد گل می‌زدی!

کدخبر: 2117127

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: بازی دوستانه خوبی مقابل تیم رسانه ورزش برگزار کردیم و بعد از بازی به عنایتی گفتم حیف که دیر گیر من افتادی، وگرنه ۵۰۰ گل می زدی.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ابتدا با اشاره به دیدار دوستانه تیم پیشکسوتان فوتبال با تیم رسانه ورزش اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. هم این که یاد و خاطره شهید حججی که از بزرگترین شهدای تاریخ کشور ما هستند زنده شد و هم این که ما توانستیم به بهانه این بازی به روح پر فتوح ایشان ادای دین کنیم. ضمن این که بهانه‌ای شد تا با دوستان و همبازیان مان دیداری تازه کنیم.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: هدف از این بازی تنها بزرگداشت بود و هیچ کدام از دو تیم به نتیجه فکر نمی‌کردند. اما راستش را بخواهید ما فکر نمی‌کردیم نتیجه بازی را به تیم مقابل ببازیم. تیم رسانه ورزش خیلی خوب بازی کرد و به خصوص حملات تیم ما را خوب خنثی کردند.

وی افزود: در جریان بازی چند بار رضا عنایتی را با دروازه بان حریف تک به تک کردم که متاسفانه آن توپ‌ها گل نشد. بعد از بازی به عنایتی گفتم حیف که دیر گیر من افتادی. اگر زودتر به استقلال می‌آمدی و با من همبازی می‌شدی آنقدر بهت پاس گل می‌دادم که به جای صد و چندگل، پانصد گل می زدی.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال سپس در خصوص این تیم خاطر نشان ساخت: مصدومیت زیاد بازیکنان کار منصوریان را سخت کرده است. اما پیروزی این تیم در جام حذفی تا حدودی می‌تواند استقلال را از نظر مسائل انگیزشی بالا ببرد.

دین‌محمدی در خصوص دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: پارس جنوبی تیم خیلی خوبی است و بی جهت بالای قرار نگرفته است. نقطه قوت این تیم در خط حمله‌اش است. آمار گل‌های زده این تیم هم نشان می‌دهد که از خط حمله بسیار خوبی سود می‌برد. کار تیم استقلال به خصوص در کارهای دفاعی بسیار سخت است. اما با همه این وجود به نظر من استقلال می‌تواند از این میدان سخت برنده بیرون بیاید.

پیشکسوت آبی پوشان اظهار نمود: احتمال می‌دهم منصوریان در این بازی به تاکتیکی که فصل گذشته استفاده می‌کرد روی بیارورد. یعنی دفاع و ضد حمله. چرا که تیم پارس جنوبی فوتبالی باز و تهاجمی ارائه می‌دهد. به خصوص که این بازی در خانه این تیم انجام می‌شود و آنها برای حمله کردن عجله بیشتری دارند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: