دستگیری سارقان سریالی مغازه های بازار/کشف ۴ هزار دست لباس دزدی

کدخبر: 2117369

رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار از دستگیری دزدانی خبر داد که بدون تخریب مغازهای بازار، چهار هزار ثوب پوشاک را سرقت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیر هوشنگ امیری، گفت: در پی شکایت تعدادی از کاسبان بازار تهران مبنی بر سرقت البسه و پوشاک داخل مغازه بدون هیچ گونه تخریبی و بر جای ماندن آثار جرمی، تیمی از ماموران کلانتری برای انجام تحقیق و شناسایی سارق یا سارقان به محل‌های سرقت اعزام شدند.

وی افزود: با پایش‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با داشتن کلید به راحتی وارد مغازه‌ها می‌شدند و پس از سرقت مجددا درب مغازه را قفل و خارج می‌شدند.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش گشت‌های انتظامی، تصریح کرد: عوامل کلانتری حین گشت زنی به فردی که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد مشکوک که در بازرسی بدنی از وی تعداد زیادی کلید کشف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های بیشتر، مشخص شد در یکی از مغازه‌ها باز و سارقان قصد سرقت از آن مغازه را داشته، ولی به دلیل حضور پلیس، نتوانسته اند دست به سرقت بزنند.

رئیس کلانتری در ادامه گفت: متهم از جمله سارقان با سابقه بوده که از زندان آزاد و در بازجویی اولیه ضمن قبول بزه انتسابی به سرقت از مغازه‌های بازار و معرفی همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ امیری عنوان داشت: همدست سارق پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۴۰۰۰ ثوب انواع البسه از قبیل کت، کاپشن، شلوار جین، شلوار پارچه‌ای و لباس زنانه کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار داده شدند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: