اوضاع مالی خوب است؛

۱۰ میلیارد بودجه پارالمپیک برای یک نیمه اولین سال استقلال مالی

کدخبر: 2117485

کمیته ملی پارالمپیک که اولین سال استقلال مالی را پشت سر می گذارد تا به امروز ۵۰ درصد بودجه اصلی و بخش قابل توجهی از بودجه متفرقه خود را دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت ۱۷ سال و از ابتدای امسال کمیته ملی پارالمپیک به واسطه قانون انتزاع بودجه مستقل از دولت دریافت می کند. مجموع بودجه مصوب این کمیته برای سال جاری ۲۳ میلیارد تومان است که البته ۱۵ درصد آن - از ردیف بودجه متفرقه - هنوز ابلاغ نشده است.

بودجه ردیف اصلی کمیته ملی پارالمپیک ۱۲ میلیارد تومان است. این کمیته در پایان هرماه حدود یک میلیارد از این بودجه را به طور منظم از خزانه دولت دریافت کرده است. طبق روال و بر اساس اقدامات انجام شده هفته آینده نیز پرداختی جدیدی ویژه شهریورماه به کمیته ملی پارالمپیک انجام خواهد شد. بر این اساس این کمیته ۵۰ درصد بودجه ردیف اصلی خود را دریافت کرده و بخش باقی مانده را هم در نیمه دوم سال و به صورت ماهیانه دریافت خواهد کرد.

۱۱ میلیارد تومان هم بودجه ردیف متفرقه کمیته ملی پارالمپیک برای سال جاری است. البته همچون سایر دستگاه ها تا به امروز ۸۵ درصد این بودجه به کمیته پارالمپیک ابلاغ شده است یعنی با کسر ۱۵ درصد که معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان می شود، ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از ردیف متفرقه به کمیته ملی پارالمپیک اختصاص پیدا خواهد کرد.

این کمیته تا به امروز از این ردیف بودجه هم ۴ میلیارد تومان دریافت کرده است.

در کل اینکه کمیته ملی پارالمپیک در ۶ ماهه نخست اولین سال استقلال مالی، اوضاع خوبی را تجربه کرده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: