رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد:

بسیج امکانات و ظرفیت های موجود برای تحقق نهضت قرآنی در ارتش

کدخبر: 2117538

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به رشد قابل توجه فعالیت های قرآنی در ارتش بر بسیج امکانات و ظرفیت های موجود برای تحقق نهضت قرآنی در سطح یگان های آجا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌های این دوره از مسابقات از نظر کمی وکیفی رو به رشد بوده است، اما وضعیت موجود راضی‌کننده نیست چرا که ما با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم لذا بدین منظور باید تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود را بررسی نموده تا ان‌شاءالله بتوانیم برابر اوامر فرماندهی معظم کل قوا که همان ایجاد یک نهضت قرآنی می‌باشد گام‌های اساسی را برداریم.

قابل ذکر است، در پایان مراسم اختتامیه، نشست صمیمانه قاریان و حافظان قرآن کریم با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به عنوان یکی از کارهای نوآورانه و ابتکاری این دوره از مسابقات برگزار شد و شرکت کنندگان در گفتگویی صریح و چهره به چهره و در فضایی صمیمانه به بیان نقطه نظرات، پشنهادها، نیازمندی ها، مسایل کمی و کیفی مسابقات، اولویت‌های مهم و موانع پیش رو در حوزه های مختلف قرآنی در ارتش پرداختند.

در ادامه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن پاسخگویی به سوالات متسابقین، افزود: بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت های قرآنی، یکی از مهمترین اقدامات ما برای نیل به شرایط مطلوب قرآنی است. لذا در این حوزه باید با نظارت، کنترل لازم، پژوهش و نطرسنجی های تخصصی نسبت به رفع مشکلات و توسعه فعالیت های اثربخش قرآنی اهتمام بورزیم

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: