آیت‌الله مجتهد شبستری:

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مجدانه پیگیر تحقق بیانات رهبری هستند

کدخبر: 2117542

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعضای این مجمع مجدانه برای پیگیری اهداف جدیدی که رهبری اشاره کرده‌اند، فعالیت می‌کنند.

آیت الله محسن مجتهدشبستری در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگارن جوان ، با اشاره به دیدار امروز اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری ، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندی پیش حکم دوره جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را صادر و در آن حکم نکات مهمی را مطرح کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در دیدار امروز رهبری با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ایشان بر چند مهم از جمله تشخیص مصلحت و حسن اجرای قوانین تاکید داشتند و امیدواریم اعضای جدید این مجمع بتوانند در اجرای نکات مدنظر رهبری معظم انقلاب توفیق داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت بر اجرای سیاست های کلی جدی تر از گذشته دنبال شود، خاطر نشان کرد: اعمال تغییراتی که مقام معظم رهبری اشاره کردند به فعال تر شدن مجمع تشخیص می انجامد و اعضای این مجمع مجدانه برای پیگیری اهداف جدیدی که رهبری اشاره کرده اند، فعالیت می کنند.

آیت الله مجتهد شبستری درباره محل برگزاری اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: تاکنون تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است اما به احتمال زیاد جلسه در محل ساختمان مجلس قدیم برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: