رونالدو: لیگ قهرمانان تورنمنت رئال مادرید است/ بازی در این رقابت‌ها و گلزنی برایم اهمیت دارد

کدخبر: 2117717

فوق‌ستاره کهکشانی‌ها گفت که لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنت مورد علاقه این تیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو که همچنان به خاطر محرومیت پنج جلسه ای در نتیجه هُل دادن داور، قادر به همراهی رئال مادرید در رقابت های داخلی اسپانیا نیست، شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا که به برتری 3 بر صفر کهکشانی ها برابر آپوئل قبرس در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو انجامید، دو گل به ثمر رساند تا به هواداران این تیم نشان دهد که تیم تحت هدایت زین الدین زیدان چه بازیکن ارزشمندی را در چند بازی اخیر لالیگایی کم داشته است.

رونالدو که با این دو گل شمار گل های زده خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 107 رساند، با اشاره به اینکه هدف رئال مادرید در فصل جاری لیگ قهرمانان هت تریک قهرمانی در این رقابت هاست، به سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: هنوز راه زیادی برای رسیدن به قهرمانی در پیش داریم و باید بازی به بازی پیش برویم. ابتدا باید از مرحله گروهی صعود کنیم و بعد از آن می توان نسبت به قهرمانی امیدوار بود. هدف ما البته قهرمانی در این رقابت هاست. لیگ قهرمانان تورنمنت رئال مادرید است و می خواهیم آن را فتح کنیم.

مهاجم پرتغالی کهکشانی ها در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: خوشحالم که بازگشتم. لیگ قهرمانان رقابت هایی متمایز از سایر رقابت هاست و بازی مجدد در آن و گلزنی برای من خیلی مهم است. در این دیدار هم به تیمم برای کسب پیروزی کمک کردم و از این بابت خوشحالم. ما نیاز به برد در این بازی داشتیم. ما در خانه بازی می کردیم و می خواستیم شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. به نظرم تیم ما در این بازی خیلی خوب عمل کرد و می دانستیم که با تیمی دفاعی روبه رو خواهیم شد. می توانستیم بیشتر از سه گل هم بزنیم، اما در نهایت این نتیجه هم نتیجه خوبی بود و بابت شروع خوب مان خوشحالیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: