همگام با موج چهارم حوزه اینترنت؛

«ستاره دیجیتال» افتتاح شد

کدخبر: 2119306

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران گفت: همگام با موج چهارم حوزه اینترنت و فناوری، شرکت مخابرات ایران نیز با افتتاح ستاره دیجیتال به یک شرکت هوشمند تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ رسول سرائیان با بیان اینکه شرکتهای بزرگ و استارتاپها در بخش صنایع هوشمند سرمایه گذاری عظیمی انجام داده اند به نحوی که پیشرانهای امواج دیجیتال و صنایع رباتیک روزبه روز درحال گسترش و کاهش قیمت هستند، اظهار کرد: جهان هوشمند نتیجه موج چهارم دیجیتال است و دولت، شرکتها و تکنولوژیهای نوین تشکیل دهنده این جهان هوشمند هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: فضای ارتباطی از یک فضای پسیو (غیرفعال) به یک فضای اکتیو در حال تبدیل است و شرکت مخابرات ایران نیز با توجه به ره نگاشت تحول این سؤال را مطرح کرده که چگونه فناوریهای موج چهارم دیجیتال را در مسیر توسعه و تحول شرکت رهنمون سازد.

وی یادآور شد: علاوه بر شرکت پیشرو دیجیتال باید به یک شرکت هوشمند دیجیتال تبدیل شویم و این همان مسیر نهایی ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران است.

سرائیان گفت: به این منظور، کمپین آموزشی در شش ماه دوم سال 96 شکل می گیرد که موجب تحولی اساسی در حوزه یادگیری فراگیر این شرکت خواهد شد.

مدیر عامل مخابرات ایران خاطر نشان کرد: توسعه سرمایه انسانی زیربنای موجهای دیجیتال هست که در نهایت تحقق شایسته سالاری، ایجادانگیزه و شناخت بهترینها را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، «ستاره دیجیتال» مجموعه ای از پروژه های سه ماهه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف مشخص کسب وکار است که براساس آن تمام فعالیتهای بخشهای مختلف از فناوری اطلاعات، شبکه بازاریابی و خدمات مشتریان در راستای رضایت مشتریان همسو و هماهنگ خواهد شد.

بهره گیری از فناوریهای نوین، استفاده از بهترین تجربیات بین المللی، بیشینه کردن روحیه کارتیمی و اتحاد و همکاری با شرکای قابل اعتماد داخلی و بین المللی از جمله اصول اجرای پروژه های تحول فناوری اطلاعات است که موجب تسریع دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: