نوبخت در جمع خبرنگاران:

مرد یا زن بودن وزیر علوم در مهر ماه مشخص می‌شود/ افزایش ۱۹ درصدی بودجه وزارت علوم

کدخبر: 2119312

رئیس سازمان‌ بودجه و برنامه‌ریزی‌ گفت: مهرماه همزمان با اعلام قطعی گزینه وزارت علوم، مرد یا زن بودن آن مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه های کشور که در مرکز پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص وزیر پیشنهادی برای وزارت علوم اظهار کرد: همانطور که رئیس جمهور در مصاحبه خود اعلام کردند ان شاالله در مهر ماه این معرفی انجام می شود.

رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور، در پاسخ به این سؤال که گزینه های احتمالی را تأیید می کنید گفت: وقتی قطعی شود قبل از اینکه به مجلس برود به عنوان سخنگوی دولت این موضوع را اعلام می کنم اما باید صبر کنید گزینه قطعی را اعلام می کنیم تا متوجه شوید که زن می باشد یا مرد .

وی ادامه داد: بودجه پارسال وزارت علوم بالغ بر 6 هزار و 200 میلیارد تومان بود که به صورت 100 درصد پرداخت شد، این پرداخت 100 درصدی در حالی بود که بودجه منابع کشور به صورت کامل پرداخت نشد.

نوبخت با بیان اینکه بودجه سال جاری 19 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: به این دلیل بودجه را افزایش دادیم که به اهداف و نیازهای اجتماعی و اقتصادی خود برسیم و دانشگاه ها از لحاظ توسعه کمی و کیفی پیشرفت داشته باشند ؛ اهداف برنامه ششم این است که دانشگاه ها کار آفرین شوند و به عرصه های بین المللی وارد شوند و دانش ایرانی را به همه جهانیان معرفی کنند.

انتهای پیام/

بودجه وزارت علوم نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش یافته است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: