بررسی حضور ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در دیدار سنایی و وزیر ورزش روسیه

کدخبر: 2119580

سفیر ایران در روسیه با وزیر ورزش این کشور دیدار و در خصوص راهکارهای اجرایی کردن توافقنامه ورزشی بین دو کشور و نیز حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با پاول کالابکوف وزیر ورزش فدراسیون روسیه دیدار و در خصوص راهکارهای اجرایی کردن توافقنامه ورزشی بین دو کشور و نیز حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه گفت وگو کرد.

در این دیدار سنایی با اشاره به سفر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشورمان در نیمه دوم ماه اکتبر سال جاری میلادی، دیدار وزرای ورزش دو کشور را گامی مهم در جهت تحکیم و توسعه همکاریهای ورزشی دو کشور دانست.

پاول کالابکوف وزیر ورزش فدارسیون روسیه نیز با تبریک راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 روسیه و با اشاره به روابط خوب دو کشور اظهار داشت: فدراسیون روسیه تمامی تلاش خود را برای میزبانی مناسب از تیم ایران بکار خواهد بست.

وی با ابراز خرسندی از سفر آتی وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران به روسیه، دیدار با وی را فرصت مناسبی برای تبادل نظر در خصوص پروژه های ورزشی مشترک برشمرد.

در این دیدار موضوع دیدار دوستانه تیمهای ملی ایران و روسیه که در تاریخ 18 مهرماه در شهر کازان روسیه برگزار خواهد شد نیز مورد اشاره قرار گرفت.

وزیر ورزش فدراسیون روسیه در این زمینه یادآورشد: ورزشگاه شهر کازان، ورزشگاه بسیار مناسبی است که برای جام کنفدارسیون ها که در تابستان امسال در روسیه برگزار شد بازسازی شده بود و خود شهر کازان نیز دارای امکانات بسیار خوب برای میزبانی از تیم ایران و هوادارانش است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: