جشن خداحافظی خندوانه با حضور نگار جواهریان/ چالش لب خوانی رامبد جوان و همسرش

کدخبر: 2119911

آخرین قسمت فصل پنجم خندوانه با میزبانی از نگار جواهریان بازیگر تئاتر و سینما روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان در ابتدای برنامه، گروه موسیقی خندوانه را دعوت و معرفی کرد. او گفت: این گروه که از اواخر فصل دوم در کنار ما هستند، همیشه فضای دلنشینی برای ما ساخته اند.

مهمان آخرین برنامه خندوانه از فصل پنجم نگار جواهریان بازیگر سینما و همسر رامبد جوان بود.

جواهریان در این برنامه در رابطه با آخرین کار هنری خود گفت: تئاتر«نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم» را هر شب روی صحنه می بریم. کارگردان آن جابر رمضانی است و تا ششم مهر اجرا می شود.

وی در مورد چگونگی انتخاب کارهایش گفت: می توان فیلمنامه را به عنوان ریشه های درخت در نظر گرفت و برای بازی در یک اثر بر اساس آن تصمیم گرفت که ثمره این کار در پایان چه ثمره ای می دهد. ولی شناختم از کارگردان حتی اگر فیلم اولش باشد هم مهم است. به طور کلی من خیلی سخت انتخاب می کنم. کارهای خوب تعدادشان خیلی کم است و بیشتر کارها، خیلی بد هستند.

این بازیگر در مورد بازیگری گفت: این کاری است که من از ده سالگی عاشقش شدم و خیلی زیاد برای آن زحمت کشیدم و تا امروز فکر نکردم که باید کار دیگری می کردم. همان قدر که عاشقش هستم از آن فرار دائمی دارم. شاید خیلی آدم ها بلد باشند با شهرت خودشان را خوشحال کنند ولی من نه. من وقتی از کارم لذت می برم که احساس کنم در مسیری قرار می گیرم که چیزی را بشناسم. مسیر، کیفیت کار را معلوم می کند.

رامبد درباره شخصیت نگار در حوزه کاری اش گفت: نگار جواهریان در کار خیلی سخت گیر و رک است.

او سپس از نگار جواهریان برای حضورش در خندوانه تشکر کرد و گفت: شما امکان نداشت که به یک برنامه تلویزیونی بروید، اما الان این کار را انجام دادید و از این بابت متشکرم.

نگار جواهریان درباره برنامه خندوانه گفت: اینکه من از خندوانه تعریف کنم، ممکن است باعث سوءتفاهم شود. به نظر من این برنامه کارکردش در جامعه خیلی زیاد است و به یک موضوع واجب و حیاتی تبدیل شده است. این صحبت ها را زیاد می شنوم که ای کاش این برنامه تمام نشود. به نظر من «خندوانه» بازسازی رابطه خانوادگی است و با مهر و شفقت با مردم مواجه شده است.

سپس مهمان و میزبان خندوانه بازی لب خوانی را انجام دادند.

پس از یک رفت و برگشت رسانه ای مهران غفوریان و ارژنگ امیرفضلی با اسم گروه هژیرها به جمع حاضران اضافه شدند تا با رامبد جوان و نگار جواهریان بازی پانتومیم انجام دهند که در این بازی گروه هژیرها برنده شدند.

در پایان این بازی مهران غفوریان با کیک تولدش غافلگیر شد و آرزو کرد که برنامه خندوانه یک برنامه دائمی باشد.

در بخش بعدی برنامه و در ادامه گفتگو با نگار جواهریان، وی جملاتی را درباره بازیگرانی که رامبد جوان از آنها نام برد، بیان کرد.

وی درباره آتیلا پسیانی ، گفت: آدم خیلی مهمی برای تئاتر ماست. بازیگر درخشانی است و خوش شانس بودم که با او همکاری داشتم.

جوهریان درباره پدر خود گفت: پدرم نقش بسیار مهمی در زندگی من داشته و سمبل قوی بودن و بی نیاز بودن است. آرزو می کنم همیشه سلامت باشد.

این بازیگر در ادامه درباره مادر رامبد جوان نیز گفت: یکی از زنانی است که هر وقت احساس ضعف می کنم به او فکر می کنم که باید ادامه داد و قوی بود.

بازیگر«طلا و مس» رضا کیانیان را آدم مهمی دانست و گفت: او خیلی برای ارتباط با مردم تلاش می کند و آدم مسئولیت پذیری است.

وی رضا میرکریمی را کارگردان یکی از بهترین فیلم هایی که بازی کرده دانست و گفت: من و همه گروه از حضور در یک حبه قند لذت بردیم. همیشه دوست دارم آن فیلم را دوباره ببینم.

جشن خداحافظی خندوانه با حضور نگار جواهریان/ چالش لب خوانی رامبد جوان و همسرش

این بازیگر سینما اشاره ای به نحوه برخورد در فضای مجازی کرد و گفت: تلاش می کنم افرادی که در فضای مجازی برخورد بدی دارند را بیشتر درک کنم و فکر می کنم آنها دنبال ارتباط می گردند.

رامبد درباره فیلم «نگار» و تجربه بازیگری جواهریان در این فیلم پرسیدو نگار پاسخ داد: خیلی سخت و خیلی جالب بود. ما تفاوت هایی در کار داریم و سلیقه هایمان با هم متفاوت است. سختی کار در همین بود. او سپس خاطره ای از ساخت فیلم نگار و اختلاف نظر این زوج برای ساخت یک سکانس تعریف کرد.

در پایان نگار جواهریان در قسمت قول خندوانه ای گفت: قول می هم با هر تعداد افرادی که از طریق برنامه شما معرفی شوند و به بازیگری علاقه مند هستند، مصاحبه کنم و آنها اجازه بدهند 8 نفر را از بینشان انتخاب کنم و کار گروهی کردن، چطور خواندن، چطور گوش دادن و مسائل دیگر مرتبط با بازیگری را به آنها آموزش دهم.

رامبد جوان، جواهریان را مخاطب قرار داد و گفت: نگار در هر نقشی که باشید چه همسر، چه دختر، چه دوست و چه شهروند خیلی آدم مسئولی هستید و هر کاری را با صد درصد هوش و توانایی تان انجام می دهید.

در پایان فصل پنجم خندوانه و برای خداحافظی، مجری برنامه از تمامی عوامل برنامه دعوت کرد که مقابل دوربین بیایند و به این ترتیب این فصل از خندوانه نیز به اتمام رسید.

گزارش از فریده قهرمانی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: