برخورد خودروی سواری با پل هوایی/۴ نفر مصدوم شدند

کدخبر: 2120060

یک دستگاه خودرو سواری شب گذشته به شدت با دیوار بتونی پایه های پل هوایی برخورد کرد و همه چهار سرنشین آن مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این حادثه ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۲۷ را به محله سازمان برنامه شمالی، انتهای خیابان براتلو رهسپار کرد.

به گفته محمدرضا رحمانی، فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری ساینا با ۴ نفر سرنشین در حال حرکت بود که به علت نامشخصی به شدت با دیوار بتونی یکی ازپایه های پل هوایی برخورد کرد و متوقف شد.

وی افزود: براثراین حادثه، راننده میانسال خودرو سواری درداخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس شد ولی سرنشینان دیگر که به شدت مصدوم شده بودند از خودروخارج شدند.

رحمانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان برق خودرو سواری و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، مشغول امداد رسانی به سرنشینان شدند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی راننده ۴۷ ساله این خودرو را با احتیاط کامل از داخل اتاقک وسیله نقلیه خارج کردند و وی به همراه سه سرنشین دیگر را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

رحمانی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک مرد ۴۷ ساله، دو زن ۲۱ و ۴۱ ساله و یک دختربچه ۹ ساله دچار مصدومیت شدند.علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: