سوختگی مرد ۳۵ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی

کدخبر: 2120068

انفجار شدید نیمه شب در یک منزل مسکونی واقع در محله تهرانسر موجب سوختگی و مصدومیت شدید مردی ۳۵ ساله شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، در پی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجاری دریک ساختمان مسکونی بلافاصله این ستاد، آتش نشانان ایستگاههای ۱۰۴ و ۵۹ را در ساعت ۲۳:۵۷ دقیقه شب گذشته به تهرانسر، خیابان باشگاه، خیابان ۱۹ غربی روانه کرد.

حجت اله قاسمی افسر آماده منطقه ۴ عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حضوریافته بود، در این باره اظهار داشت: بنا به اظهار همسایگان، درطبقه سوم یک ساختمان سه طبقه ۱۶واحدی به یکباره انفجار شدیدی در یک واحد مسکونی ۷۰ متر مربعی اتفاق افتاد و درپی آن قسمت پذیرایی طعمه آتش سوزی شد و شعله های آتش درحال سرایت به قسمت های دیگر این منزل بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز، به دو گروه تقسیم شدند، یک گروه اقدام به لوله کشی کرده و در کمترین زمان شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند و همزمان گروه دیگرهم برای پیدا کردن محبوسین احتمالی به جستجو در طبقات پرداختند.

قاسمی تصریح کرد: دراین حادثه مالک ساختمان که مردی ۳۵ ساله بود دچار سوختگی شد که سریعا توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج و تحویل عوامل اورژانس شده و به بیمارستان انتقال یافت.هنوز علت بروز این حادثه مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی آن هستند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: