توسط رگولاتور ارتباطی؛

۵۳ پروانه تجاری فعالیت در حوزه خدمات مخابراتی صادر شد

کدخبر: 2120076

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با موافقت صدور دو پروانه جدید خدمات ارتباطی ثابت، تعداد پروانه‌های صادر شده Servco را به ۵۳ مورد رساند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ با موافقت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دو پروانه جدید «خدمات ارتباطی ثابت» صادر شد.

دارندگان پروانه های تجاری Servco (خدمات ارتباطی ثابت) مجاز به ایجاد شبکه های دسترسی و انتقال اعم از سیمی و بی سیم نیستند و در صورتیکه ارائه محتوا بر بستر خدمات موضوع پروانه آنها نیازمند موافقت یا دریافت مجوز از مرجع حاکمیتی مربوط باشد، دارنده پروانه باید ضوابط را رعایت و مجوزهای لازم را دریافت کند.

این پروانه ها در راستای تجمیع بیش از هزار پروانه موجود در حوزه ارتباطات ثابت تعریف شد و همسو با تعریف پروانه های ارتباطات ثابت (FCP) وارد حوزه مخابراتی کشور شد تا جایگزینی برای پروانه های تجاری سابق در حوزه اینترنت اعم از PAP، ISP، ISDP، VoIP و... باشد.

مدت اعتبار این پروانه ها پنج سال است و با صدور دو پروانه برای شرکتهای «شیراز همیار» و «مهندسی ارتباطات دوربرد فارس»، تعداد مجموع پروانه های صادر شده در این بخش به 53 مورد رسید.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: