قول عجیب بازیکن بارسلونا

دمبله: تا دو ماه دیگر برمی‌گردم

کدخبر: 2120082

عثمانه دمبله بازیکن مصدوم بارسلونا که گفته می‌شد باید تا ۴ ماه دوران ریکاوری را پشت سر بگذراند، مدعی شده تا دو ماه دیگر بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عثمانه دمبله، بازیکن تازه وارد تیم فوتبال بارسلونا که در دیدار تیمش مصدوم شده بود و گفته می‌شد باید جراحی شود و حدود ۴ ماه مصدوم است، خبر خوشی برای بارسایی‌ها دارد.

او در فنلاند و توسط دکتر متخصص، ساکاری اوراوا جراحی شد و در بیانه‌ای اعلام شد جراحی او موفقیت‌آمیز بوده و مدت دقیق غیبتش ۳.۵ ماه است. خود او اما به تازگی اعلام کرده می‌خواهد بعد از دو ماه بازگردد.

او چهارشنبه شب از هلسینکی فنلاند به کاتالونیا بازگشت. به فاصله کمی بعد از بازگشت به اسپانیا او عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن هم‌تیمی‌هایش با لباس‌هایی که رویش با نوشته‌ای با او همدردی کردند، دیده می‌شوند. این عکس را بازیکنان بارسلونا قبل از بازی با ایبار گرفتند. او در زیر این عکس نوشت بعد از دو ماه بازخواهد گشت.

او می‌تواند از این نوشته دو منظور داشته باشد، شاید پزشکش گفته او می‌تواند زودتر بازگردد، شاید هم منظورش این بوده که ۲ ماه دیگر تمرینات با هم‌تیمی‌هایش را آغاز خواهد کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: