گلایه سرمربی رئال از بدشانسی؛

زیدان: هرچه زدیم وارد دروازه نشد/ آرامش می‌خواهیم

کدخبر: 2120085

سرمربی رئال مادرید بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل بنیس مدعی شده هر کاری کردند توپ‌هایشان وارد دروازه حریف نشده و بد شانس بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته شب تیم فوتبال رئال مادرید نبود و بتیس موفق شد در سانتیاگو برنابئو ۳ امتیاز بازی را بگیرد. زیدان، سرمربی فرانسوی رئال اما معتقد است تیمش در این بازی بدشانس بوده است.

بعد از شکست با گل دقیقه ۹۴ حریف زیدان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بد بود. فوتبال همین است، وقتی توپ نخواهد داخل دروازه برود، نمی‌رود. ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام ندادیم، اما بد هم بازی نکردیم. دقایق اول نیمه دوم هم خوب بودیم. اما بعد از آن کمی باعجله کار کردیم.

زیدان در ادامه گفت: ۲۶ یا ۲۷ موقعیت داشتیم. اما توپ امشب نمی‌خواست وارد دروازه شود، آن هم اینجا در ورزشگاه خانگی خودمان. عاشق این لغت هستم: آرامش. می‌خواهیم آرامش داشته باشیم، باید صبور باشیم.

بعد از دو مساوی در لالیگا، شکست مقابل بتیس اوضاع را برای زیدان و تیمش بسیار بد کرده و سرمربی فرانسوی این را قبول دارد: واضح است، باید با این مشکل کنار بیاییم. ۳ بازی در شروع فصل در خانه انجام دادیم که در هیچ یک به اندازه کافی خوب نبودیم. فکر نمی‌کردیم این طور شود، باید شرایط را تغییر دهیم. می‌توانیم از بازی بعد شرایط را تغییر دهیم، همه تلاشمان را می‌کنیم تا برنده باشیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: