محسن رضایی:

«آیت‌الله راستی کاشانی» لحظه‌ای از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نورزید

کدخبر: 2120125

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت الله حسین راستی کاشانی ، از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) و عضو پیشین مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت الله حسین راستی کاشانی ، از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) و عضو پیشین مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: مرد جهاد و اجتهاد، عالم وارسته و فقیه والامقام، یار و همراه صدیق و صمیمی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله حاج شیخ حسین راستی کاشانی، پس از عمری مجاهدت در راه خدا و ترویج معارف نورانی و جانبخش اسلام، به لقاءالله پیوست.

رضایی در پیام خود یادآور شده است: آن مرد بزرگ، از پیشتازان نهضت امام خمینی بود که از آغازین روزهای قیام امام راحل(ره)، دعوت رهبر کبیر انقلاب را لبیک گفت و تا واپسین روزهای عمر پر برکت خود، لحظه ای از حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نورزید.

این پیام می افزاید: در عظمت آیت الله راستی همین بس، که امام راحل(ره) در وصف ایشان فرمود: "آقای راستی کسی است که در نجف، مرا از غربت خارج کرد."

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود تاکید کرده است: آیت الله راستی کاشانی در طول دوران دفاع مقدس، صمیمانه از رزمندگان و فرماندهان آن جبهه ها حمایت نمود.

در انتهای این پیام آمده است: اینجانب، سوگمندانه، رحلت این عالم عارف و معلم بزرگ اخلاق، دینداری و سیاست را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید، جامعه محترم مدرسین، حوزه های علمیه و عموم ملت ایران، به ویژه به مردم صمیمی، ولایتمدار و انقلابی کاشان و نیز به بیت مکرم و آقازادگان ارجمند، شاگردان، ارادتمندان و دوست پروردگان ایشان، صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای آن فقیه گرانمایه و سالک الی الله، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می کنم.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: