تهیه کننده سینما:

مذاکره‌های سینمایی باید عملی شود

کدخبر: 2120130

عبدالله علیخانی به بیان اتفاقات مثبتی که می‌تواند حوزه هنری با تصمیمات غیرسلیقه‌ای رقم بزند، پرداخت.

عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما درباره بهترین اتفاقی که می تواند حوزه هنری برای سینما انجام دهد و مذاکره ای که داروغه زاده خواهان آن است، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:من معتقدم که سر هر جریانی می توان مذاکره کرد و به نتیجه قطعی رسید و پرونده مشکلاتی که وجود دارد را به اتمام رساند، البته نه اینکه با آمدن هر مسئول مذاکره کنیم و با رفتنش همه کارها به هم بریزد و چیزی عوض نشود.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه تا خدا خدایی می کند ظاهرا باید مذاکره سر حل اختلافات تکراری وجود داشته باشد، نمی دانم چرا نباید به نتیجه قابل قبول و قطعی برسیم و زمانی که به قطعیت رسید در مرحله عمل قرار بگیرد؟! همه کارها نقطه سر خط شده است.

این تهیه کننده ادامه داد: داروغه زاده صلاح در این دانسته که برای حل مشکلات با حوزه هنری مذاکره کند که ماهیت آن نیز بسیار مفید است. امید می رود به نقطه ای که می رسند، به آن پای بند باشند، نه اینکه هرکسی کار دلخواه خودش را انجام دهد.

علیخانی در پایان اظهار کرد: مهمترین و اصلی ترین بحث، مسئله اکران است، زمانی که در فیلمسازی وقت اکران خوب و گسترده نباشد، قاعدتا به خروجی خوبی نخواهد رسید، متاسفانه حوزه هنری با در دست داشتن حجم بالایی ازسالن های سینمایی با سلیقه خودش عمل می کند و کاری به کسی ندارد. امیدوارم این مذاکره ها به جایی برسد که حداقل سینما و سینماگران تکلیف خودشان را بدانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: