رازفر مطرح کرد؛

لزوم حمایت وزارت علوم از دانشجویان برگزیده مسابقات جهانی

کدخبر: 2120152

مدیر کل دفتر حوزه ریاست دانشگاه امیرکبیر گفت: برای انجام مسابقات رباتیک وزارت علوم باید بودجه کافی را برای اینگونه مسابقات در دانشگاها لحاظ کند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ راز فر مشاور مدیر کل دفتر ریاست دانشگاه امیر کبیر در مراسم تقدیر از کاروان رباتیک دانشگاه امیرکبیر که عصر امروز در باغ نگارستان برگزارشد، گفت:در حال حاضر مشکل خاصی که پیش روی این دانشجویان است بحث هزینه و مشکلات مالی دانشگاه است.

وی ادامه داد:برگزاری اینگونه از مسابقات یک پشتیبانی قوی از نظر مالی می خواهد که امروزه دغدغه بزرگی برای دانشجویان شده است.

مدیر کل دفتر ریاست دانشگاه امیرکبیر افزود:برای این گونه مسابقات باید وزارت علوم بودجه کافی را در نظر بگیرد چرا که دانشگاه صنعتی امیر کبیر یک دانشگاه صنعتی به حساب می آید و باید حمایت های خوبی از این دانشجویان شود تا برای کشور از نظر صنعتی مفید واقع شوند.

راز فر عنوان کرد:ما برای تامین هزینه این گونه مسابقات مجبوریم از اسپانسرهای خارجی بیرون دانشگاه استفاده کنیم و امیدواریم وزارت علوم شرایط خوبی را در این زمینه فراهم کند.

وی گفت: خوشبختانه دانشجویان از نظر فنی قوی هستند به همین دلیل باید برای بهره مندی از این دانشجویان در کشور شرایط و امکانات خوبی در دانشگاه ها فراهم شود تا کشور هم بتواند جایگاه خوبی از نظر فنی و صنعتی در منطقه و جهان داشته باشد.

رازفر ادامه داد:امیدواریم وزارت علوم در این زمینه ورود کند تا این دانشجویان بتوانند به صنعت کشور کمک کنند.

مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه امیرکبیر یادآورشد: این مسابقات برای ما هم مورد اهمیت است چراکه باید این دانشجویان به سمت شکوفایی کشور بروند و فعالیت رباتیک کشورمان روز به روز در سطح جهان بیشتر دیده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: