«فلت لند» بهترین ویدیو آرت جشنواره فیلم‌های اروپایی شد

کدخبر: 2120534

ویدیو آرت «فلت لند» به کارگردانی علیرضا کیمنش و امیر پوستی و تهیه کنندگی حمیدرضا صیاد دریابخش به عنوان بهترین ویدیو آرت جشنواره فیلم‌های اروپایی در مسکو انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ویدیو آرت «فلت لند» پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم سوییس، فستیوال ویدیودنس پالما و جشنواره «گوشه‌ای در جهان» و رویداد بینافرهنگی «کاریبی نایت»، موفق به کسب جایزه بهترین ویدیو آرت از دومین دوره «جشنواره فیلم‌های اروپایی: جریان اصلی و زیر زمینی» روسیه شد .

«فلت لند» برداشتی آزاد از رمان کوتاهی با همین نام اثر نویسنده انگلیسی اِدوین اَبوت اَبوت است که داستان تجربه زندگی اشکال هندسی در جهان‌های یک، دو، سه بعدی و حتی بالاتر از آن را روایت‌ می‌کند. هر یک از این اشکال تنها قادر به درک ابعاد جهان خود هستند و وجود دنیاهایی با ابعاد بیشتر را انکار می‌کنند .

در طول روند تمرین حدود دویست اجراگر به این پروژه وارد و خارج شدند و در نهایت ۸۵ اجراگر برای حضور در این ویدیو انتخاب شدند.

فیلمبرداری این اثر بر فراز یک برج در محیط شهری و به تمامی از زاویه دید بالا، به صورتی انجام شده است که هر یک از اجراگران به شکل یک نقطه دیده می‌شوند .

کاسپین فیلم پخش داخلی و بین‌المللی «فلت لند» را بر عهده دارد .

دیگر عوامل این ویدیو آرت عبارتند از طراح حرکت: علیرضا کیمنش، ویدیو: امیر پوستی، موسیقی: پیتر پیر حسینلو، اصلاح نور و رنگ: سیندخت رحیمیان (استودیو ضدنور)، عکاس: پیمان کرمانی، دستیاران اجرا: کورش محمدی، پدرام صمدی، سعید طاهرخانی، سیما صادقی، الهام ایروانی، نسیم آریان، ساناز اسلامی، شوکا کریمی، هدیه بختیاری، طراحی پوستر: پویا مدللی .

در این جشنواره بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلم مستند، بهترین انیمیشن، بهترین موزیک ویدیو، بهترین کار تجربی، بهترین بازیگر مرد و زن، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان، فیلمبردار و تدوینگر نیز انتخاب شدند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: