پروین حسینی:

نتیجه کم‌کاری کارگردانان با تجربه، کمرنگ شدن سینمای دفاع مقدس است

کدخبر: 2120546

یک تهیه‌کننده سینما گفت: به نظرم پشت ساخت کارهای دفاع مقدس، باید همان آدم‌های قدیمی امتحان پس داده قرار بگیرند.

سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما، درباره وضعیت امروز سینمای دفاع مقدس کشورمان به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: فکر می کنم این سال ها فیلم شاخصی را در این زمینه ندیده ایم. شاید بتوان به نوعی فیلم سینمایی «نفس» را در زمره آثاری قرار داد که به موضوع دفاع مقدس پرداخته اند.

وی افزود: به نظرم پشت ساخت کارهای دفاع مقدس، باید همان آدم های قدیمی امتحان پس داده قرار بگیرند.

این تهیه کننده اذعان داشت: در کشور ما شایسته سالاری کم فروغ است. فیلمسازان قدیمی حوزه دفاع مقدس این روزها خانه نشین شده اند. نتیجه این خانه نشینی و کم کاری، کمرنگ شدن این سینما در کشور شده است. حدود پنج سال است که خود من پیشنهادی برای ساخت فیلم دفاع مقدسی نداشته ام. اصلا هیچ کس نمی پرسد چه کارهایی در این زمینه انجام داده ای و حتی فیلم هایی که خارج از ایران مرتبط با این مقوله ساخته ای، چه بود.

پروین حسینی در پایان بیان کرد: خدا حبیب الله کاسه ساز، رسول ملاقلی پور را بیامرزد؛ آنها از جمله افراد فعال در حوزه ساخت فیلم های دفاع مقدس بودند. حتی امروز فیلمسازان زنده ای هستند که از آنها بی خبریم. چرا نباید قدر داشته هایمان را بدانیم و زمان از دست دادنشان افسوس بخوریم. ما مشکلی با آمدن فیلمسازان جوان نداریم اما حوزه های حساس باید به افراد کاردان سپرده شود. این افراد کجا هستند و چرا کسی به سراغشان نمی رود؟!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: