قهرمانی لیگ را می‌خواهیم و در آسیا هم به دنبال کسب این عنوان هستیم

برانکو: بازی پرسپولیس سپاهان فراتر از سطح آسیا بود/ نمی‌خواهم من و بازیکنانم متهم به برهم زدن برنامه تیم ملی شویم

کدخبر: 2120558

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان فراتر از سطح آسیا بود و هر چیزی که بخواهید از فوتبال در این مسابقه دیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت:بازی مقابل سپاهان خیلی خوب و بالاتر از سطح آسیا بود.هواداران دو تیم تیمشان را تشویق کردند و بهترین چیزهایی که می شد در فوتبال دید را دیدیم اما حیف که نتوانستیم ببریم. حتی بعد از 2-1 طارمی فرصت خوبی داشت اما مهم این بود که نباختیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: درست است که ما مقابل پیکان نتیجه نگرفتیم و مقابل سیاه جامگان متوقف شدیم اما فراموش نکنید که از دو مسابقه با تراکتورسازی و سپاهان 4 امتیاز کسب کردیم.

وی افزود: طبیعتا کار ما فشرده است، قرار است ملی پوشان ما بروند و برگردند ولی می دانیم زندگی از لیگ می گذرد و نان ما از لیگ درمی اید. اولویت ما قهرمانی در لیگ است و از سویی لیگ قهرمانان شادی و افتخار می آورد. در ابتدای لیگ قهرمانان هم گفتم که هدفمان قهرمانی است و دیروز هم نشان دادیم که بی دلیل به تیمم امیدوار نیستم.

به گزارش فارس، برانکو تاکید کرد: می دانم که انتظارات از پرسپولیس زیاد است و شک ندارم هواداران با تمام توانشان به مسابقه پای می گذارند و روز سه شنبه شاهد سطح بالای فوتبال خواهیم بود و انتظار دارم بازیکنان ما با تمرکز بالا موقعیت ها را تبدیل به گل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که رفت و آمد ملی پوشان به اردوها تاثیری در تیم شما ندارد، گفت: قطعاً تاثیرگذار است چون باید بدون 7 بازیکن تمرین کنیم و بدون آنها نمی توانیم به بهترین نحو کار کنیم، اما اصلا به این موضوع فکر نمی کنم و دلم نمی خواهد برنامه تیم ملی به هم بخورد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه نخواسته با فدراسیون صحبت کرده تا پرسپولیس و تیم ملی در این زمینه تفاهم کنند، گفت: نه؛ چون نمی خواهم نه من نه پرسپولیس و نه بازیکنانم متهم شویم که برنامه تیم ملی را برهم زدیم.

خبرنگاری گفت: دو سال پیش که پرسپولیس جام را از دست داد به خاطر ضعف دفاع و دروازه بانش و آیا شما در این چند بازی اخیر با این مشکل روبرو نبودید که برانکو پاسخ داد؛ نه. موافق این موضوع نیستم. در بازی با سیاه جامگان حریف فقط یک موقعیت توسط بادامکی داشت. در بازی با پیکان آنها از ضربه ایستگاهی گل زدند و در بازی با الاهلی هم واقعا گلزن آنها فوق واکنش داشت. سپاهان هم دو گل زد که یکی از روی ضربه ایستگاهی بود و دیگری روی تاکتیک و بازی خوبشان. در فاز دفاع فقط چهار بازیکن تاثیر ندارند و کل تیم باید تلاش کنند. در بحث حمله نیز این موضوع صدق می کند ولی قبول دارم علی رغم اینکه ما هجومی بازی می کنیم دفاع باید خیلی مهم باشد.

برانکو در پایان درخصوص اینکه هواداران از عملکرد مهاجمان ناراحت هستند، گفت: هواداران حق دارند، چون شانس گل ها را از دست می دهیم، ما باید از فرصت ها استفاده کنیم ولی بضاعتمان همین است. من هم دوست دارم همه توپ ها تبدیل به گل شود ولی امکانش وجود ندارد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: