مقایسه دستمزد برانکو و فاتح تریم

کدخبر: 2120560

دستمزد برانکو سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس با گزینه جدید استقلالى‌ها تفاوت‌هایی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، با توجه به استعفاى علیرضا منصوریان از تیم فوتبال استقلال، مدیران این تیم درصدد هستند تا مربى اى را جذب کنند که در سه سال براى آن ها چیزى حدود ٢٠ میلیارد تومان قراردادش آب مى خورد.

البته استقلالى ها در این میان رقم اعلام شده را درست نمى دانند و آن ها براى یک فصل رقمى حدود یک میلیون دلار که ارزش آن معادل سه میلیارد و سیصد میلیون تومان خواهد بود را براى فاتح تریم در نظر گرفته اند.

در هر صورت رقم قرارداد فاتح تریم براى استقلالى ها چه سه میلیارد باشد و چه حدود ٦ میلیارد براى هر فصل از دستمزد برانکوى بیشتر است.

برانکو سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ پانزدهم مبلغ یک میلیارد و 820 میلیون و در لیگ شانزدهم قراردادى با رقم ۲ میلیارد و 190 میلیون تومان را با سرخ ها منعقد کرده است. که این مربى براى ٢ فصل روى هم رقمى معادل چهار میلیارد و ده میلیون تومان را دریافت کرده و این در حالى است که گزینه جدید استقلالى ها اگر با رقم پیشنهادى استقلالى ها در نظر بگیریم براى ٢ فصل حدود ٦ میلیارد تومان و اگر با رقم اعلام شده ٢٠ میلیارد تومانى که براى سه فصل مطرح شده در نظر بگیریم براى ٢ فصل حدود ١٢ میلیارد تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

تفاوت دستمزد فاتح تریم و برانکو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: