تمام مدال‌هایم را کنار می‌گذارم و مانند یک مبتدی در اردو حاضر می‌شوم

محجوب: اگر به تیم ملی جودو بازگردم با محجوب گذشته تفاوت زیادی کردم

کدخبر: 2120783

ملی‌پوش سابق تیم ملی جودو گفت: در این یکسال که از جودو دور بودم از بیرون به این رشته نگاه کردم و متوجه خیلی مسائل شدم و اگر برگردم با محجوب گذشته تفاوت زیادی کردم.

جواد محجوب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص استقبال رئیس فدراسیون جودو از بازگشت او به تیم ملی اظهار داشت: درخشان در مدت حضور در فدراسیون زحمات بسیاری برای این رشته کشیده و نسبت به من و سایر جودوکاران نیز لطف زیادی داشته است. حضور و مدیریت درست درخشان در راس فدراسیون و کسب مدال جهانی امید تازه ای به این رشته تزریق کرده است . قصد دارم بعد از ایام سوگواری و حضور در مراسم عزاداری مجددا به جودو بازگردم تا ببینم خدا چه می خواهد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور در بازی های آسیایی جاکارتا چقدر در بازگشت او به جودو تاثیرگذار خواهد بود، گفت: بازی های آسیایی بعد از مسابقات المپیک دومین رویداد بزرگ ورزش کشور و جودو است. حضور تمامی رشته ها در این مسابقات باعث شده شاهد رقابت های حساسی باشیم و سطح مسابقات جودو نیز در این رویداد بسیار بالا باشد. من نیز با توجه اینکه در حال حاضر 124 کیلوگرم هستم، دیگر قصد حضور در دسته 100- را ندارم.کم کردن 24 کیلوگرم برای من بسیار سخت است و قصد دارم در وزن 100+ مسابقه بدهم.اگر به جودو بازگردم با تمام حواشی را از خودم دور می کنم و با روالی صاف و ساده و بدون حاشیه در اردو ها حاضر می شوم.

محجوب در خصوص اینکه قبول دارد حاشیه در سالیان گذشته در عملکرد او بی تاثیر نبوده است، بیان کرد: شرایط گذشته جودو با امروز خیلی تفاوت داشت و مدیریت فدراسیون زمین تا آسمان تفاوت کرده است. دوست ندارم به گذشته فکر کنم و فقط تمام تمرکزم به آینده است. گذشته را با همه خوبی و بدی ها و همچنین مدال گرفتن ها و نگرفتن ها فراموش کردم . از 6 رویداد جهانی گذشته تنها در 2 رویداد جهانی حاضر شدم و به خاطر حواشی فرصت حضور در 4 دوره مسابقات جهانی را از دست دادم. امیدوارم با مدیریت خوب درخشان از این به بعد حضور پرقدرتی در جودو جهان داشته باشیم.

وی با تاکید بر کنار گذاشتن حاشیه ها، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر وارد اردوها شوم تمام مدال هایم را کنار می گذارم و مانند یک مبتدی فقط تمرین می کنم. اگر بخواهم مجددا به مدال دست پیدا کنم باید فقط فکر و ذکرم به تمرین باشد. اگر کسی به حاشیه ها توجه کند باید تمام انرژی خود را باید روی آن بگذارد و دیگر انرژی برای تمرین کردن نداشته باشد.

ملی پوش سابق تیم ملی جودو با تاکید بر دلتنگی اش برای تاتامی جودو ، تصریح کرد: یک سال است که مسابقه ندادم و از تاتامی دور بودم و به همین خاطر حضور در وزن جدید برایم سخت خواهد بود. در این یک سال دوری از جودو خیلی به من سخت گذشت و شرایط جدیدی را تجربه کردم اما تفاوت زیادی کردم. از بیرون که به جودو نگاه کردم متوجه خیلی مسائل شدم و اگر برگردم با محجوب گذشته تفاوت زیادی کردم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: