پنجمین کنگره‌ شعر و ادبیات عاشورایی افغانستان برگزار می‌شود

کدخبر: 2120795

شرکت‌کنندگان در پنجمین کنگره‌ شعر و ادبیات عاشورایی افغانستان «واژه‌های تشنه» تا ۲۵ مهر می‌توانند اشعار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پنجمین کنگره‌ شعر و ادبیات عاشورایی افغانستان «واژه‌های تشنه» از سوی خانه مولانا برگزار می‌شود.

سیده نرگس موسوی مدیر روابط عمومی خانه مولانا با اعلام این خبر گفت: بعد از برگزاری موفق چهار دور از کنگره شعر و ادبیات عاشورایی افغانستان به منظور تقویت و بالندگی ادبیات دینی و ارزشگرا خانه‌ی مولانا همچنان مصمم است که پرچم ادبیات دینی را در کشور بلند نگهدارد.

موسوی افزود: امسال نیز مانند سال گذشته اختتامیه‌ این سوگواره در افغانستان و ایران برگزار خواهد شد و از شرکت کنندگان و برگزیدگان با جوایز ارزشمند تقدیر خواهد شد.

بر اساس این فراخوان شرایط ارسال اثر به شرح زیر است: تمام شاعران افغانستانی در داخل و خارج از افغانستان بدون محدودیت سنی می‌توانند در این کنگره شرکت نمایند. آثار ارسالی باید در قالب فایل word با مشخصات کامل و شماره تماس شاعر همراه باشد. ارسال اثر فقط از طریق ایمیل سوگواره ممکن خواهد بود. (ایمیل: Wazhaha.tashna5@gmail.com)

شرکت‌کنندگان تا 25 مهر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: