ربیعی خبر داد

اجرای طرح «کتابخوانی ویژه مهدکودک ها» در نقاط حاشیه نشین

کدخبر: 2120805

وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:«طرح کتابخوانی ویژه مهدکودک ها» روزهای دوشنبه همزمان در شهرهای کشور و نقاط حاشیه نشین شهرهای بزرگ و روستاهای سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسم نواختن زنگ مهر با حضور در یکی از مهدکودک های شهر تهران با بیان اینکه کتاب به عنوان غذای روح افراد به ویژه برای کودکان، از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور روز دوشنبه هر هفته را به عنوان روز «کتابخوانی در مهدکودک ها» انتخاب و برنامه کتابخوانی ویژه خردسالان و کودکان اجرایی می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تالیف کتاب ویژه کودکان و خردسالان، ایده راهبردی خوبی است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

ربیعی خاطر نشان کرد: به پدر و مادرها توصیه می کنم که فرهنگ کتاب و کتابخوانی را برای فرزندان خود از دوره کودکی پایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: کتاب و کتابخوانی نوعی آموزش سبک زندگی و یاددهی شیوه ارتباط کودکان با مسائل مختلف در سطح جامعه به حساب می آید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: طرح ویژه کتابخوانی برای مهدکودک ها، به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و امیدواریم بازتاب خوبی در میان مراکز آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان داشته باشد.

ربیعی تصریح کرد:طرح کتابخوانی ویژه مهدکودک ها همزمان در شهرهای کشور و نقاط حاشیه نشین شهرهای بزرگ و روستاهای سراسر کشور نیز اجرا می شود.

وی تاکید کرد: در نقاط حاشیه نشین شهرهای بزرگ، علاوه بر ارایه یک وعده غذای گرم به خردسالان و کودکان، یک کتاب آموزشی برای مهارت های زندگی نیز به آن ها ارائه می شود تا در جهت آماده سازی ذهنی کودکان قدم موثری برداشته شود.

لازم به ذکر است؛ این مراسم با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، همچنین در این مراسم از کتاب های آموزشی سازمان بهزیستی کشور در حوزه کودک نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: