جزئیات عجیب از قرارداد بازیکن بارسا

اشپیگل فاش کرد: دستمزد نجومی و پاداش عالی برای «عثمان دمبله»

کدخبر: 2120817

نشریه آلمانی اشپیگل در گزارشی به جزئیات قرارداد عثمانه دمبله پرداخته و توضیح داده که چرا این بازیکن به راحتی پیشنهاد آبی و اناری‌ها را پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه آلمانی اشپیگل جزئیاتی از قرارداد عثمانه دمبله، بازیکن ۲۰ ساله که در تابستان از تیم فوتبال دورتموند به بارسلونا منتقل شد، منتشر کرده و توجهی به آن ثابت می‌کند که چرا او تصمیم گرفته راهی اسپانیا شود.

به ادعای این روزنامه دستمزد دمبله در بارسلونا ۵ برابر دستمزدی است که در دورتموند داشته و در واقع دستمزد او از ۲/۴ میلیون یورو در سال به ۱۲ میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

همچنین ۳/۳ میلیون یورو پاداش برای شخص خود او در نظر گرفته شده که تحت شرایطی خاص می‌تواند به آن برسد. همچنین در این گزارش آمده که دمبله با ۱۰۵ میلیون یورو به بارسا منتقل شده و البته با در نظر گرفتن همه پاداش‌ها این رقم می‌تواند تا ۴۰ میلیون دیگر هم افزایش پیدا کند.

توجه به این شرایط و ارقام است که تحمل مصدومیت و غیبت دمبله را برای بارسلونا و هواداران این تیم سخت‌تر می‌کند. انتظار می‌رود مصدومیت او تا ژانویه طول بکشد و در نتیجه بازیکن فرانسوی باقی بازی‌های سال ۲۰۱۷ را از دست داده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: