احمدی بافنده:

مترو تهران روزانه پذیرای ۳ میلیون مسافر است/ تأثیر تبلیغات شهری در مترو بر فرهنگ شهروندی

کدخبر: 2121112

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: تبلیغات شهری در مترو یکی از موثرترین ابزارها در ایجاد فرهنگ شهروندی است و به وسیله آن می‌توان بسیاری از معضلات شهری را حل کرد.

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به اینکه ایستگاه مترو امام خمینی(ره) با تردد روزانه نیم میلیون مسافر جزء ایستگاه های پر ازدحام مترو شهر تهران است، اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از مسافران مترو ساکن استان البرز هستند و از ایستگاه های مترو پانزده خرداد و صادقیه برای تردد خود استفاده می کنند، این ایستگاه ها پر تردد هستند، البته برخی ایستگاه های خط یک مترو از جمله شهرری و حرم امام خمینی(ره) نیز در برخی از مناسبت های مذهبی بیشترین تردد را دارند.

وی ادامه داد: برخی ایستگاه های مترو از جمله شهید همت با توجه به اینکه در منطقه پر ازدحام شهر قرار دارد، اما به دلیل ضعف دسترسی از تردد کمتر مسافر برخودار است.

احمدی بافنده درباره اثر بخشی تبلیغات شهری در ایستگاه های مترو تاکید کرد: با توجه به اینکه مترو تهران روزانه پذیرای 3 میلیون مسافر است، از این رو به منظور تاثیرگذاری بیشتر پیام های محیط زیستی نیازمند تکرار آن ها برای مخاطبان هستیم تا به طور روزانه مقابل چشمان آن ها قرار گیرد، در نتیجه مترو بهترین مکان برای تحقق این امر است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه تبلیغات شهری یکی از موثرترین و مهم ترین ابزارها در ایجاد فرهنگ شهروندی است و می توان با استفاده از این ظرفیت و جلب مشارکت شهروندان در راستای حل مشکلات شهری اقدام کرد، اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف نیازمند تکرار و استمرار پیام ها از طریق تبلیغات شهری هستیم و بر این اساس ضرورت دارد تا ستاد محیط زیست شهرداری تهران پیام های محیط زیستی خود را در دوره های مشخص تکرار کند تا بتوانیم با فرهنگسازی و تغییر باورهای غلط این معضلات را حل کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: