در نامه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان صورت گرفت

درخواست از دادستانی برای ورود قاطعانه به مشکلات آذرآب و مجازات خاطیان ماجرای برخورد با کارگران

کدخبر: 2121275

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب اراک خواست تا با ورود قاطعانه به ماجرای آذرآب برای بازگرداندن حقوق کارگران این شرکت تلاش کرده و خاطیان و مسببان برخورد با آنها را مجازات کند.

به گزارش نسیم آنلاین، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در خصوص مشکلات کارگران شرکت آذراب طی نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک تاکید کرد: این اتحادیه به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور امیدوار است با ورود قاطعانه جنابعالی از جایگاه مدعی العموم و رسیدگی هرچه سریع تر موضوع در قوه قضائیه، نه تنها حقوق از دست رفته کارگران بازگردانده شود بلکه با مجازات خاطیان و مسببان امر از وقوع مجدد چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

در ابتدای این نامه آمده است: همانگونه که مستحضر هستید چندی پیش کارگران شرکت آذراب در اعتراض به عدم پرداخت دیونشان از جانب این شرکت، دست به تجمع مسالمت آمیز زدند و با برخورد سخت نیروهای امنیتی رو به رو شدند. از آن جا که چندی پیش مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست و سایر مسئولین عالی قوه قضائیه به این نکته خاطرنشان کردند که قوه قضائیه باید پرچمدار حمایت از حقوق عمومی و آزادی های مشروع مردم شود، این گونه برخوردها سبب بدبینی و نا امیدی اقشار ضعیف جامعه از تحقق عدالت در جمهوری اسلامی می گردد، و این در تضاد کامل با آرمان والای انقلاب اسلامی، که بازگرداندن حقوق مستضعفان به ایشان بوده و هست، است.

در ادامه آمده است: جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور امیدوار است با ورود قاطعانه جنابعالی از جایگاه مدعی العموم و رسیدگی هرچه سریع تر موضوع در قوه قضائیه، نه تنها حقوق از دست رفته کارگران بازگردانده شود بلکه با مجازات خاطیان و مسببان امر از وقوع مجدد چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

در پایان تاکید شد: شایسته است همانگونه که در مراسم تحلیفتان سوگند یاد کردید، در این راه از هیچ فعلی، مضایقه ننموده و تا احقاق حقوق مظلومین این حادثه، از پای ننشینید. دانشجویان و همه ملت عزیز ایران منتظر ورود قاطع دستگاه قضا خواهند بود و مسلما از تحقق عدالت پشتیبانی خواهند کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: