مطهری:

قوه قضائیه نتیجه تخلفات مربوط به پرونده کاسپین را اعلام کند

کدخبر: 2121438

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از عدم تعیین تکلیف گزارش ماده ۲۳۶ مجلس درباره مؤسسه مالی و اعتباری کاسپین انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکری از مواضع روحانی در سازمان ملل و سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم رژه ۳۱ شهریور تشکر کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شب گذشته که از اصفهان به تهران بازمی‌گشتم، یکی از رزمندگان از بنده به دلیل عدم اجرای قانون کسری خدمت فرزندان ایثارگران و همچنین قانون بیمه شخص ثالث انتقاد کرد.

وی ادامه داد: چندین روز است که سپرده‌گذاران مؤسسه ثامن، آرمان و پردیسبان مقابل قوه‌قضائیه تحصن کرده‌اند و این مؤسسات ورشکسته مشکلات زیادی را برای خانواده‌های ایرانی ایجاد کردند.

حاجی‌دلیگانی افزود: در حالی که در آستانه کشت جدید گندم قرار داریم، دولت هنوز پول گندم کشاورزان را پرداخت نکرده است، در مجلس قوانین زیادی به تصویب رسیده اما اجرای آن پیگیری نمی‌شود.

در ادامه علی مطهری نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: مجلس باید اجرای قوانین را پیگیری کند؛ اجرای قانون کسری خدمت فرزندان ایثارگران در حال پیگیری و کمیته مشترک بین نمایندگان مجلس و فرماندهان ستادکل تشکیل شده است.

مطهری اظهار داشت: گزارش مجلس درباره اعمال ماده ۲۳۶ در خصوص تخلفات انجام شده مربوط به موسسه کاسپین به قوه قضائیه فرستاده شده که باید نتیجه را اعلام کنند، البته متاسفانه قوه قضائیه در خصوص رسیدگی به پرونده های مربوط به ماده ۲۳۶ کار را به سرعت پیش نمی‌برد.

نائب رئیس مجلس تاکید کرد که اگر این موضوع درباره موسسات مالی همچون کاسپین براساس گزارش مجلس به قوه قضائیه تعیین تکلیف نشود، مجلس راه حل دیگری را برای حل این مشکل اتخاذ می‌کند. این موضوع ناظر به بحث بیمه شخص ثالث نیز است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: