طی اخطاری

محجوب: به نحوه برخورد با کارگران اراک در محیط کار رسیدگی شود

کدخبر: 2121711

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به نحوه برخورد با کارگران اراک در محیط کار رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علیرضا محجوب در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: نباید با کارگران معترض شرکت آذرآب و هپکو با وجود داشتن قانون برنامه ششم توسعه و همچنین تاکید قانون اساسی مبنی بر آزادی اجتماعات برخورد می شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نحوه برخورد با کارگران باید مورد بررسی قرار بگیرد چرا که قانون اساسی، قانون برنامه ششم و قانون کار حق اعتراض به کارگران را داده و کارگران در زمینه حقوق دریافت نشده خود اعتراضات را مطرح کرده اند بنابراین هیات رئیسه مجلس و مراجع اساسی باید توجهات لازم را مبذول دارد.

محجوب با بیان اینکه باید به نحوه برخورد با کارگران در محیط کار رسیدگی شود، گفت: توجه به آزادی اجتماعات و صیانت از آزادی اجتماعات در محیط کار بسیار مهم است و نباید به محیط کار اهانت شود.

مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار محجوب گفت: حق اعتراض در قانون اساسی نه تنها برای کارگران بلکه برای تمامی مردم محفوظ است مشروط به اینکه این اعتراضات به صورت مخالفت با احکام اسلام نباشد یا اینکه اعتراضات مسلحانه نباشد بنابراین در سایر موارد مسئولان تذکرات مطرح شده را شنیده اند و ان شاءالله به آن عمل خواهند کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: