ونگر: لیگ قهرمانان تکراری شده و جذابیتش را از دست داده است

کدخبر: 2121884

سرمربی آرسنال در اظهارنظری جالب مدعی شد مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا که شاگردانش امسال جواز حضور در آن را ندارند، جذابیت گذشته را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسنال امسال برای اولین بار در 19 سال اخیر جایی در میان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا ندارد و باید در لیگ اروپا بازی کند. این ناکامی نتیجه پنجم شدن توپچی ها در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بود که برخلاف دیگر مدعیان جزیره - حتی منچستریونایتدی که با سهمیه قهرمانی در لیگ اروپا سهمیه لیگ قهرمانان را گرفت - از حضور در باپرستیژ ترین تورنمنت باشگاهی دنیا باز مانده است.

با این حال ظاهراً آرسن ونگر خیلی هم حسرت از دست دادن فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را نمی خورد. او که مردانش امشب (دوشنبه) برابر وست برومویچ در هفته ششم لیگ برتر به میدان می روند و پنجشنبه در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا هم در بلاروس به مصاف باته بوریسوف خواهند رفت به خبرنگاران گفت: فکر می کنم که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دیگر شاهد بازی های جالبی نیستیم. شما فقط یکی دو بازی خوب می بینید. مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیگر تکراری شده است. به چهره تماشاگران نگاه کنید. این مسابقات دیگر جذابیتش را از دست داده است.

سرمربی 67 ساله توپچی ها ماه گذشته مدعی شده بود که لیگ برتر از حیث جذابیت از لیگ قهرمانان اروپا سبقت گرفته اما حالا می گوید که دلش برای محک زدن خودش برابر بزرگان فوتبال اروپا تنگ شده است.

ونگر ادامه داد: راستش دوست داشتم که در لیگ قهرمانان بودیم اما این را هم باید بگویم که من بیش از 200 بازی تجربه مربیگری در لیگ قهرمانان را داریم پس به اندازه کافی می توانم احساس رضایت کنم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: