پذیرش بیش از ۱۰۷ هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی علمی کاربردی

کدخبر: 2121914

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش بیش از ۱۰۷ هزار داوطلب در دوره‌های علمی کاربردی خبر داد و گفت: داوطلبان برای اطلاع از زمان ثبت نام و نحوه انتخاب واحد به سایت دانشگاه مراجعه کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی تعداد ۱۰۷ هزار و ۴۴۶ نفر پذیرفته شدگان نهایی دوره‌های کاردانی فنی و دوره‌های حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۳۹۶ از تعداد ۱۱۶ هزار و ۶۱۹ داوطلب ثبت نام کننده برای شرکت در گزینش دوره‌های مذکور، روز گذشته یکشنبه دوم مهرماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد ۱۰۷ هزار و ۴۴۶ نفر پذیرفته شدگان نهایی مذکور تعداد ۳۵ هزار و ۶۴۸ نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر حدود ۳۳.۱۸ درصد پذیرفته شدگان نهایی زن هستند.

دکتر توکلی گفت: کلیه پذیرفته شدگان ضرورت دارد از امروز دوشنبه سوم مهرماه جاری برای اطلاع از زمان ثبت نام و انتخاب واحد به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان باید در روزهای تعیین شده در سایت دانشگاه علمی کاربردی با در دست داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنها بر روی سازمان سنجش قرار گرفته است، برای ثبت نام به نشانی تعیین شده در جدول شماره ۴ دفترچه راهنما مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: