همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کاروان نمادین غواصان جنگ در تهران به حرکت درآمد

کدخبر: 2122335

کاروان نمادین غواصان جنگ از میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب را با پای برهنه و پیاده عزاداری کردند تا شمه ای از عزاداری غواصان زمان جنگ را در رثای سید و سالار شهیدان به نمایش در آورند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاروان نمادین غواصان جنگ امروز از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب را با پای برهنه و پیاده عزاداری کردند تا شمه ای از عزاداری غواصان زمان جنگ را در رثای سید و سالار شهیدان به نمایش در آورند .

این کاروان پارچه نوشتی در دست داشت که روی آن درج شده بود اگر دست هایمان را ببندند و سرهایمان را از تن جدا کنند همچنان ایستاده ایم .

این غواصان که در آستانه بازگشت پیکر شهید حججی به خیابان آمدند در میدان انقلاب اسلامی به راهپیمایی خود پایان داده و نماز جماعت بر پا کردند .

داود براتی مسئول اجرای برنامه کاروان غواصان در تهران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم و همزمانی آن با بازگشت پیکر شهید حججی این حرکت را استقبال نمادین شهدای مظلوم غواص از شهید بی سر مدافع حرم دانست و تأکید کرد مسیری که امام حسین (ع) و غواصان در زمان جنگ و شهید حججی ها در دوران دفاع از حرم رفته اند بدون شک ادامه خواهد داشت .

براتی اظهار داشت: این برنامه با همکاری لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران برگزار شده است .

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: