فردا در نهمین جلسه شورای شهر بررسی می شود؛

الزام شورای شهر بر تشکیل کمیته ارتقای ایمنی ساختمان‌های شهر تهران/ حضور اعضای شورا در همایش عاشورایی سازمان بسیج شهرداری تهران

کدخبر: 2122336

طرح الزام شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل کمیته ارتقای ایمنی ساختمان‌های شهر تهران به صورت یک فوریتی در نهمین جلسه شورای پنجم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش در نهمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که به صورت عادی برگزار می شود، موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند که در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم.

در ابتدای جلسه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، خلبانان پیشکسوت و دلاور مردان نبردهای هوایی دوران دفاع مقدس را مورد تجلیل قرار می دهند.

با توجه به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، در نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، یک نفر از اعضای شورای شهر، جهت عضویت در هئیت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران انتخاب می شود.

در نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران و به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، برای اجرای بند "هـ" تبصره یازدهم مصوبه انتقال بخشی از صنوف خاص و مشاغل مزاحم و آلاینده شهر تهران به خاور شهر و اراضی تالاب بهرام، انتخاب خواهد شد.

در ادامه بررسی های نمایندگان شورا باید دو کارشناس خبره و مطلع vh برای اجرای بند "و" تبصره یازدهم مصوبه انتقال بخشی از صنوف خاص و مشاغل مزاحم و آلاینده شهر تهران به خاور شهر و اراضی تالاب بهرام انتخاب و معرفی کنند. انتخاب این کارشناسان نیز به پیشنهاد کمیسیون سلامت است.

به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری، در جلسه چهارم مهرماه سال جاری، یک نفر از اعضای شورای شهر تهران به عنوان ناظر جهت عضویت در کارگروه موضوع تبصره دوم، ذیل ماده واحده مصوبه " اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران " انتخاب و تعیین می شود.

لازم به ذکر است؛ در پایان نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای پنجم در همایش عاشورایی سازمان بسیج شهرداری تهران، در محوطه ساختمان مرکزی شهرداری تهران حاضر می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: