معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد:

تجمیع و یکپارچگی خدمات رفاهی، به زودی

کدخبر: 2122338

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: به زودی به منظور ارایه خدمات رفاهی مطلوبتر ، مجموعه خدمات رفاهی، تجمیع و یکپارچه ارایه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیخ در بازدید از اداره کل رفاه، درمان، خدمات اجتماعی شهرداری که به منظور آشنایی با همکاران و ارایه گزارش عملکرد مجموعه متبوعه شان برگزار شده بود، ضمن تقدیر از زحمات همکاران این اداره کل تصریح کرد : زمانی که محبوبیت خدمات افزایش میابد خلاقیت و نوآوری از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

وی با بیان اینکه طراحی و اجرای خدمات رفاهی زمانی هنرمندانه جلوه میکند که با منابع محدود ولی در عین حال با نواوری ، خلاقیت و یکپارچگی همراه شود ،گفت : تلاش میکنیم در عین سلامت اداری ، خلاقیت و یکپارچگی، کیفیت ارایه خدمات رفاهی را افزایش دهیم .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از عدم یکپارچگی و موازی کاریهای دستگاه های ارایه دهنده خدمات در شهرداری تهران به عنوان یک چالش یاد کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از خدمات اعم از درمان و ورزش بصورت موازی و ناهماهنگ درسازمان های زیر مجموعه صورت میگیرد به همین منظور یکپارچه سازی خدمات با همکاری سازمان های ذیربط در دستور کار قرار خواهد گرفت .

شیخ بر اهمیت رسیدگی به وضعیت تعاونی های مسکن کارکنان شهرداری تاکید کرد و اظهار داشت : مشکلات تعاونی های مسکن ، به زودی در جلسه ایی ویژه بررسی خواهد شد .

نوید رضا خدیوی مدیرکل رفاه، درمان و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد این اداره کل در زمینه های مختلف، درمان ، وام و اقدامات رفاهی صورت گرفته ، ارایه کرد و افزود : طی یکسال گذشته در بخش بیمه تکمیلی ، افزایش ٥ درصدی در هزینه حق بیمه و افزایش ٣٥ درصدی تعهدات بیمه گذار را شاهد بوده ایم.

وی در ادامه از اجرای ۵۰ فعالیت رفاهی و خدماتی برای نخستین بار در اداره کل رفاه طی یکسال گذشته خبر داد و گفت : افزایش دو برابری جشن های اعیاد و فرهنگی و جشنواره های دینی ، مذهبی و هنری از جمله اقدامات صورت گرفته اداره کل رفاه ، درمان و خدمات اجتماعی است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: