اخگرپور در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

حمایت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از عراق واحد/ دلبستن سران اقلیم کردستان به وعده‌های پوچ آمریکا و اسرائیل

کدخبر: 2122395

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن اعلام حمایت از عراقی واحد گفت: سران اقلیم کردستان به وعده‌های پوچ آمریکا و اسرائیل دل بسته‌اند و بزودی هم نتیجه این اشتباه را خواهند دید.

حسین اخگرپور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن حمایت از عراقی واحد گفت: از روز گذشته موضوع همه پرسی استقلال از دولت مرکزی عراق، در اقلیم کردستان آغاز شده است و این موضوعی است که در آینده خطرات زیادی را برای اقلیم کردستان عراق به همراه خواهد داشت. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از عراقی واحد حمایت می کند و به توطئه کنندگان هشدار می دهد تا کاری کنند که در آینده پای خودشان هم در این مرداب گیر کند.

وی اظهار داشت: امروز اسرائیل به دنبال استفاده ابزاری از احساسات بی فرجام مردم منطقه کردنشین عراق بوده و قصد دارد تا با این توطئه در منطقه برای خودش جایی پیدا کند. اسرائیل و آمریکا با چنین اقدامی تنها هدفشان نفوذ در منطقه و ضربه زدن به جهان اسلام است.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: دخالت های کشورهایی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی باعث شده که این روزها شاهد کلید خوردن فتنه ای جدید در منطقه باشیم، فتنه ای که اگر خاموش نشود سرنوشت تلخی را برای سران اقلیم کردستان علی الخصوص آقای بارزانی رقم خواهد زد.

اخگرپور یادآور شد: اصرار به برگزاری همه پرسی در حالی وجود داشت که تنها رژیم صهیونستی حامی رسمی این همه پرسی است البته قطعا امریکا نیز پشت پرده حمایت می کند، مسئولان اقلیم کردستان بهتر است گذشته و تاریخ را مرور کنند تا ببینند سرنوشت کسانی که به آمریکا و اسرائیل تکیه کرده اند چه شده است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد سران اقلیم کردستان فراموش کرده اند اگر حمایت های کشورهایی همچون ایران نبود امروز داعش چیزی از اربیل باقی نگذاشته بود، متاسفانه امروز آنها به وعده های پوچ و توخالی آمریکا و رژیم صهیونیستی دل بسته اند و این باعث خواهد شد سرانجام سختی در انتظار آنها باشد و بزودی هم نتیجه این اشتباه را خواهند دید.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ما اگر عراقی متحد و یکپارچه داشته باشیم، گزند دشمن به ملت متحد عراق و مسلمانان منطقه نخواهد رسید ولی کسانی که سعی دارند میان اتحاد مسلمانان خدشه وارد کنند و با توطئه های مختلف سعی در مقابله با جبهه مقاومت و ایران را دارند باید بدانند در نهایت دود این فتنه به چشم خودشان خواهد رفت.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: