جهاد اسلامی: عملیات قدس سیلی به صورت سازشکاران است

کدخبر: 2122411

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در شمال غربی شهر اشغالی قدس را تبریک گفت و آن را سیلی به صورت سازشکاران و دسیسه چینان دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات دلاورانه یک جوان فلسطینی را که به کشته شدن سه نظامی صهیونیست در نزدیک شهرک صهیونیست نشین "هاهدار" واقع در اراضی روستای فلسطینی قطنه در شمال غربی شهر قدس منجر شد، تبریک گفت.

داود شهاب مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: عملیات قدس تجلی گر وجدان زنده ملت فلسطین است و اولویت های ملی را که در هم آمیخته شده است، مرتب می کند.

وی این عملیات را سیلی به صورت کسانی دانست که بدنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند.

شهاب این عملیات را همچنین سیلی به صورت همه توطئه گران توصیف کرد و گفت: عملیات قدس تاکید می کند جای برای سستی به خرج دادن در قبال ذره ای از خاک قدس وجود ندارد و حضور صهیونیست های متجاوز در خاک آن قابل قبول نیست.

وی افزود: این عملیات پاسخ عملی به نقشه های مداوم جناح راستگرای صهیونیست برای سلطه بر مسجد الاقصی از طریق تلاش برای یورش های مداوم به آن است.

شهاب تصریح کرد: پیام عملیات برای صهیونیستها این است که دست از رویاپردازی های خود بردارید زیرا در غیر این صورت، شلیک گلوله ها متوقف خواهد شد و شما را در جای جای قدس تحت تعقیب قرار خواهیم داد. اینجا قدس است. اینجا قبلگاه است. اینجا جایی است که دوباره صبح طلوع می کند. اینجا خاستگاه دل های عاشق است.

صبح امروز سه شنبه در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست، یک جوان فلسطینی در شمال غرب قدس اشغالی به شهادت رسید.

منابع صهیونیستی اعلام کردند نظامیان این رژیم به سمت یک جوان فلسطینی که دست به انجام یک عملیات استشهادی در شهرک " هاهدار" زده بود، تیراندازی کردند که وی در دم جان باخت.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که در پی عملیات این جوان فلسطینی، سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: