واکنش تند سرمربی روسیه به بازی دوستانه با ایران در کازان

چرچسوف: آیا باید با الاغ به کازان برویم؟‍! /آزمون هم که در کازان است

کدخبر: 2122659

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه واکنش عجیب و تندی به پرسشی درباره علت برگزاری بازی دوستانه با ایران در ورزشگاه شهر کازان داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر چرچسوف پس از اعلام فهرست 27 نفره تیم ملی فوتبال روسیه برای 2 بازی تدارکاتی پیش رو با تیم های ملی کره جنوبی و ایران در شهرهای مسکو و کازان در نشست خبری با رسانه های روسی شرکت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در بخشی از این نشست خبری و در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر علت برگزاری بازی دوستانه با ایران در ورزشگاه شهر کازان گفت: چرا در کازان بازی نکنیم؟ آیا هواپیماها به کازان پرواز نمی کنند و باید به وسیله الاغ برویم؟! زمین فوتبالی در آنجا (کازان) وجود ندارد؟ چرا نباید در کازان بازی کنیم؟

چرچسوف افزود: سال گذشته هم با چنین پرسشی مواجه شدم. در کازان شرایط طبیعی وجود دارد. زمین سبزی است. سردار آزمون هم که همراه تیم ملی فوتبال ایران است! شوخی می کنم (خنده)

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه درباره 2 بازی برابر کره جنوبی و ایران هم اظهار داشت: این 2 بازی متفاوت از هم هستند. برای مثال برابر کره جنوبی به بازیکنان بیشتر و بزرگتری نیاز داریم، زیرا سرعتی هستند. برای هر بازی بازیکنانی با مسئولیت های مختلفی نیاز داریم.

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال روسیه و ایران 18 مهر ماه سال جاری در ورزشگاه کازان، مرکز جمهوری تاتارستان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: