دستگیری ۶ هوادار اسرائیلی پس از حمله به ایسکو با سلاح سرد

کدخبر: 2126486

یک فرد اسرائیلی که در جریان بازی تیم ملی‌اش مقابل اسپانیایی‌ها به هافبک رئال مادرید حمله‌ور شد، دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، به دنبال هجوم 6 تن از هواداران اسرائیلی به زمین بازی محل جدال شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی شان مقابل اسپانیا در دور آخر بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه که ظاهراً یک نفر از آنها چاقو به همراه داشته، پلیس اسرائیل از دستگیری این 6 نفر خبر داده است.

در پایان این بازی که در شهر بیت المقدس برگزار شد، گروهی از هواداران تیم میزبان به داخل چمن بازی رفتند که یکی از آنها که گفته می شود سلاح سرد به همراه داشته به سمت ایسکو رفت.

آس به استناد به اخباری که در دو رسانه اسرائیلی (پایگاه خبری Ynet و تایمز اسرائیل) منتشر کرده اند، نوشته است که پلیس اسرائیل با دستگیری گروهی از هوادارانی که به زمین بازی رفتند، یکی از آنها را در حالی دستگیر کرد که چاقو به دست داشت و او را در حال حمله به سمت ایسکو متوقف کرد.

در همین حال میکی روسنفلد، سخنگوی پلیس اسرائیل خبر حمله با سلاح سرد به ایسکو را تکذیب کرد و به خبرگزاری افه اسپانیا گفت: هیچ حادثه و مشکلی از نظر امنیتی وجود نداشت. در طول بازی و پس از آن تمام تمهیدات امنیتی اندیشیده شده بود.

نکته مهم درباره هجوم هواداران اسرائیلی به زمین مسابقه این بود که مأموران امنیتی ورزشگاه تلاش خاصی برای ممانعت از نزدیک شدن یکی از آن هواداران به سمت ایسکو نشدند، هرچند مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اسرائیل مسلح بودن این هوادار به سلاح سرد را تکذیب کرده است.

تیم رژیم اشغالگر قدس پیش از مصاف با اسپانیا از صعود به جام جهانی 2018 ناامید شده بود و حتی در صورت بردن این بازی هم هیچ شانسی حتی برای رفتن به پلی آف نداشت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: