بازیکنان باسابقه بایرن مونیخ دیگر انگیزه سابق را ندارند

رانیری: کونته دلتنگ خانه نیست و در چلسی خواهد ماند

کدخبر: 2126493

سرمربی نانت می‌گوید سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی در این تیم خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که دومین فصل حضورش در چلسی را تجربه می کند، پیش از این گفته که روزی برای مربیگری به ایتالیا بازخواهد گشت، این در حالی است که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی این سرمربی ایتالیایی از چلسی در انتهای فصل جاری مطرح شده است.

کلودیو رانیری که خود سابقه هدایت چلسی را در کارنامه اش دارد، در گفت وگو با نشریه «اِکسترا تایم»، ضمیمه هفتگی روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: لیگ برتر همچنان بهترین لیگ است و من موافق این نیستم که کونته دلتنگ خانه است و به نظرم او در چلسی خواهد ماند. ممکن است آنتونیو انتظار سیاست متفاوتی در فصل نقل و انتقالات داشته است، اما رومن آبراموویچ چند سالی است که دیگر در فصل نقل و انتقالات دیوانه وار پول خرج نمی کند.

وی ادامه داد: منچستریونایتد و منچسترسیتی خریدهای بزرگی انجام داده اند، از این رو فکر می کنم که دست کونته برای تقابل با دو غول شهر منچستر خالی تر از قبل است و باید با همان بازیکنان پیشین خود با آنها بجنگد.

سرمربی نانت در مورد اخراج کارلو آنچلوتی از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ هم اظهار داشت: جزئیات این ماجرا را نمی دانم، اما ممکن است کارلتو با واکنش چند بازیکنی که آنها را از ترکیب بیرون گذاشته، مواجه شده و احتمالاً هم تاوان همین را داده است.

رانیری در تکمیل صحبت هایش گفت: در کل به نظرم بایرن نیاز به بازسازی تیمش دارد چون بازیکنانی که هسته اصلی این تیم را شکل می دهند، خیلی وقت است که در این تیم هستند و دیگر آن انگیزه سابق را ندارند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: