حضور ایران در سید ۳ جام جهانی با صعود ۳ پله‌ای در رده‌بندی جدید فیفا

کدخبر: 2126693

با پیش‌بینی رده‌بندی پیش‌روی فیفا، حضور تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش با سه پله صعود در سید ۳ قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ قطعی به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرار است دوشنبه 16 اکتبر (4 مهر) رده بندی ماهیانه تیم های ملی جهان را اعلام کند، سایت «football-rankings.info» طبق فرمول های موجود اقدام به پیش بینی جایگاه تیم های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با سه پله صعود در رده بیست ودوم جهان جای می گیرد و همچنان در صدر تیم های آسیایی این رده بندی است.

در قاره آسیا پس از ایران، ژاپن (رده 36 جهان)، کره جنوبی (رده 38 جهان)، استرالیا (رده 44 جهان) و عربستان (رده 51 جهان) نیز رده های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند. جایگاه 10 تیم برتر جهان نیز به این شرح خواهد بود: آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، شیلی، بلژیک، پرو، لهستان، کلمبیا و فرانسه.

از آنجایی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پیش از این اعلام کرده بود که سیدبندی قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2018 بر اساس رده بندی ماه اکتبر فیفا خواهد بود، این بدین معناست که با پیش بینی جایگاه تیم ملی فوتبال کشورمان در رده بندی پیش روی فیفا، حضور ایران در سید 3 قطعی است.

بر اساس پیش بینی سایت «football-rankings.info» تیم تحت هدایت کارلوس کی روش به احتمال فراوان در سید 3 کنار تیم هایی همچون مصر، کاستاریکا، صربستان، ایسلند و اروگوئه قرار خواهد گرفت.

پیش بینی می شود آلمان، برزیل، پرتغال، لهستان، بلژیک، پرو، آرژانتین و فرانسه در سید یک قرار بگیرند. همچنین تیم هایی همچون انگلیس، مکزیک، ایتالیا (در صورت صعود)، اروگوئه، اسپانیا، سوئیس (در صورت صعود) و کلمبیا احتمالاً در سید دوم قرار خواهند گرفت.

حضور عربستان و کره جنوبی در سید چهارم قطعی است، این در حالی است که حضور نیجریه، ژاپن و استرالیا نیز در این سید بسیار محتمل است.

سایت «football-rankings.info» پیش بینی کرده احتمال حضور ایران در سید سه 78.13 و در سید چهار 21.87 درصد است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: