فرمانده ناجا در حرم امام خمینی(ره) تأکید کرد

رسیدن به تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران؛ محوری ترین هدف پلیس

کدخبر: 2126961

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه رسیدن به تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران محوری ترین اولویت پلیس است، گفت: تا پای جان برای ارتقاء نظم و امنیت کشور تلاش می کنیم.

سردار حسین اشتری در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان پلیس با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر با تسلیت ایام سوگواری حسینی و با تبریک هفته ناجا، اظهارکرد: از برادر عزیز حجت الاسلام سید حسن خمینی که محبت کردند و در جمع عزیزان سبزپوش ناجا حاضر شدند ، تشکر می کنم .

وی افزود: نیروی انتظامی از 14 مهرماه با شعار "پلیس برای امنیت ، امنیت برای پلیس" برنامه های خود را در هفته نیروی انتظامی شروع کرد و امروز همزمان با روز پایانی برای تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا در این مکان مقدس حضور داریم .

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت برای هر فرد، کشور و حاکمیت است، بیان کرد: یکی از وظایف اصلی حکومت و دولت ها، ایجاد نظم و امنیت برای مردم است و این نعمت بزرگ بحمدالله در کشور ما وجود دارد.

سردار اشتری با بیان اینکه در منطقه پیرامونی کشور شاهد تلاطم و نا امنی هستیم، خاطر نشان کرد: به لطف خداوند، تدابیر مقام معظم رهبری، برکت خون شهدا، هوشیاری نیروهای مسلح و انسجام مردمی شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم.

وی تأکید کرد: در این مکان مقدس با حضرت امام (ره) بیعت و تجدید میثاق می‌کنیم که در راستای ارتقاء امنیت و نظم برای کشور تا پای جان بایستیم.

این مقام عالی انتظامی کشور یادآور شد: نیروی انتظامی در بیش از 8500 کیلومتر مرز آبی و خاکی در اقصی نقاط کشور حضور هوشیارانه و مقتدرانه دارد و برای ارائه خدمات انتظامی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و گواه این ادعا تقدیم بیش از 13 هزار شهید، بیش از 20 هزار جانباز و بیش از2000 آزاده است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که " کار پلیس عبادت است" ،افزود: این فرمایش را سرمایه و مایه دلگرمی می دانیم .

سردار اشتری همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که " کسانی که در ناجا خدمت می کنند مجاهدان فی سبیل الله هستند " ، بیان کرد: این بیان و فرمایش را نیز افتخار می دانیم. معظم له در حضور اخیر در دانشگاه علوم انتظامی امین فرمودند که " شما باعث عزت و آبروی نظام هستید و ما نیز تلاش می کنیم به پلیسی در تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران برسیم" .

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت زمینه پیشرفت و توسعه هر کشوری است ، عنوان کرد: در مبارزه با مواد مخدر ، اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی مطلوبی صورت گرفته است. به طوری که برخورد با مافیا و سرشبکه های تولید و توزیع مواد مخدر و کشف صدها تن مواد مخدر بخشی از عملکرد پلیس در این حوزه می باشد، البته معتقدیم که اقدامات باید بیش از این باشد .

وی به تشریح عملکرد پلیس درحوزه نظم ترافیکی و کاهش تصادفات پرداخت و افزود: کاهش تعداد جان باختگان تصادفات و توجه به این حوزه مورد تأکید مقام معظم رهبری است و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در این حوزه ، به دستاوردهای مطلوبی رسیده ایم، به طوری که با وجود افزایش یک میلیون وسیله نقلیه به ناوگان حمل و نقل و صدور بیش از یک میلیون گواهینامه در یک سال ، شاهد کاهش 4 درصدی جان باختگان تصادفات هستیم.

وی گفت: با همت همکارانم در حوزه راهنمایی و رانندگی توانستیم 577 نفراز میزان جان باختگان تصادفات طی یک سال کرا اهش دهیم.

فرمانده ناجا تأکید کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند با صداقت خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشد، خدمت به مردم را بالاترین توفیق می دانیم و در تلاشیم در راستای خدمت به مردم و ارتقاء نظم و امنیت عمومی خلاء ها را مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: در توسعه امنیت، دستگاه‌های دیگر نیز مسئول و متولی هستند و باید هر دستگاهی به قدر سهم و وظایف خود ، ایفای نقش کند چرا که برای توسعه امنیت و حفظ اقتدار کشور باید اهتمام و مشارکت همگانی وجود داشته باشد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری در پایان گفت: در این مکان مقدس با خداوند و امام راحل عهد می بندیم که عمل به وصایای آن بزرگوار سرلوحه کار پلیس باشد و با تمام وجود از خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) پیروی کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: